Bugaboo-tråd nr 21

Jag håller med Imaj, det är väldigt individuellt hur man upplever vagnen när barnen blir större.
Jag bytte till Noa när han va 90 cm lång. Då började det tryta med plats och samtidigt fick jag ett bra erbjudande på vagnen och då kände jag att de va dumt att vänta ännu länge. Men jag ser de posetiva i det. Jag älskade min cam! men nu fick jag tillräkligt för den för att kunna köra bee plus ett tag och den älskar jag med. så jag ser de som en bra deal att behöva byta ![]()
Jag kör bee till min lilla kille. Han är iof inte så liten längre utan blir 3 i mars.
Jag har haft den sedan i sommras då camen fick flytta ut till förmån för been.
Jag kan säga så här, jag tillhör nog en av dom mest extrema mellan att byta mellan cam och bee.
Jag ville så gärna bli nöjd med been när Noa var liten men de blev jag aldrig. om man jämför bee och cam så är skillnaden väääldigt stor. och det är först nu när Noa är stor som jag med handen på hjärtat kan säga att jag älskar been.
Jag har haft been nu under vintern och jag har haft en EL SC som kompliment.
Men faktum är att under vintern som var så funkade been bättre än EL.
Dom dagarna de va plogat kom man fram med been som en dröm. dom andra dagarna körde man ju fast oavsätt vilken vagn man än körde. och då e been bättre för den kan man lyfta lätt själv om man fastnar. Fastnar man med en EL så e de ju inte bara att ta den under armen och lyfta
Emmaljungan rök härifrån för den gjorde ingen nytta mer än att ta plats och samla damm. been rullas varje dag!
svart finns inte i utlandet heller. och om dom har svart bas riktigt svart bas och inte är en allblack , ocean eller marc jacobs så är åtminståne basen fake.
på e-bay fanns de förr en varning till alla som skulle köpa bugaboo. om basen var svart va den garanterat fake och där instämde bugaboo oxå. på e-bay vimlar/vimlade det en massa kopior som va skit svårt att se att dom va fake, förutom att basen va just svart!
man ska tänka på att de finns dom som köpt fake varianten, chassit pajjar och så köper man ett nytt på ex. blocket! så chassit kan mycket väl vara äkta lika så hjul. men somsagt om basen är svart så har den i grunden vart fake.
jag reagerar dock på att de inte ser ut som att liggdelslocket passar ordentligt på den bilden i annonsen.....
men jag tror att de bara är den vanliga felsägningen och att basen faktiskt är grå!
tillägger, cameleon e den ända vagnen som inte finns i svart bas (utöver dom ldt varianterna) frog och gecko finns i helsvart!!
Instruktioner för hur man bygger ihop sin vagn finns på bugaboos hemsida