• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • StaffenAssar
    modestyclara skrev 2010-08-24 19:28:52 följande:
    buggabo urban jungle same same Men jag har alltid velat ha en rollerbug *dreggel*
    been there done that men jag gillade den, med liggdelen kändes den som min röda dockvagn som jag hade när jag var liten Hjärta
  • Asereht
    modestyclara skrev 2010-08-24 19:28:52 följande:
    buggabo urban jungle same same Men jag har alltid velat ha en rollerbug *dreggel*
    Been there done that här med, tre ggr tom.   Jag tycker de är så snygga men är inte alltid kär i den användningsmässigt. Tyst Fast ibland undrar jag om det inte bara är så att jag tröttnar och vill testa något nytt...nä, så kan det ju inte vara! Drömmer
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • bohusbebis
    Asereht skrev 2010-08-24 19:35:55 följande:
    Been there done that här med, tre ggr tom.   Jag tycker de är så snygga men är inte alltid kär i den användningsmässigt. Tyst Fast ibland undrar jag om det inte bara är så att jag tröttnar och vill testa något nytt...nä, så kan det ju inte vara! Drömmer
    been there.... den är fulsnygg men jag kan bara inte med den säckande suffletten. Den ser liksom "satt" ut... Men rullar underbart! Vi hade en ärtgrön. Å så fin den var...
  • Joddan

Skulle vilja ha en Rollerbug. Men den där var så ful klädsel... funkar singelklädsel på Rollerbug?
    Har ju bara Bee+ och behöver vintervagn, hade swift förra året men gillade den inte så mkt... 

Silas 2009-03-03 minigard.blogspot.se
  • Coca cola light

Har varit i kontakt med tjejen jag köpte vagnen av idag ifall hon kunde hjälpa mig med en ev. reklamation. Vi har en del kommunikationsproblem(pga språket) och det jag fick ut av henne var att hon hade köpt vagnen i en butik i Stockholm 2009 men den har gått i konkurs. Vet ni om det finns någon butik i Stockholm som har sålt Bugaboo av modell 2009  men nu gått i konkurs? Mitt hopp var att hon hade hittat sitt kvitto men det hade hon ej.  

• FridaLee
    Coca cola light skrev 2010-08-24 22:48:53 följande:
    Har varit i kontakt med tjejen jag köpte vagnen av idag ifall hon kunde hjälpa mig med en ev. reklamation. Vi har en del kommunikationsproblem(pga språket) och det jag fick ut av henne var att hon hade köpt vagnen i en butik i Stockholm 2009 men den har gått i konkurs. Vet ni om det finns någon butik i Stockholm som har sålt Bugaboo av modell 2009  men nu gått i konkurs? Mitt hopp var att hon hade hittat sitt kvitto men det hade hon ej.  
    Knodd gick i kk 09 tror jag det var. De låg först i stinsen och sen flyttade de till sickla tror jag det var.
  • Noiis
    Coca cola light skrev 2010-08-24 22:48:53 följande:
    Precis som findus säger så konkade knodd då! så de kan mycket väl vara dom hon menar. men fråga efter namnet för säkerhetsskull.
    och åter igen så nämner jag kortköp för via dom kan man spåra vilket datum osv. köpet är gjort och kanske att bugaboo kan godta det! men jag är inte säker. men bättre att testa än att inte göra det!
    hoppas de löser sig
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Hs Bobbo
    Infinite Joy skrev 2010-08-24 16:07:28 följande:
    Buggy board
    Tack! Är det bara den som funkar till både Bee o Cam? O funkar den bra till en 3-åring på knappa 100 cm eller kommer handtaget/styret i vägen?
    scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober 2007!***
  • MiniM3
    Hs Bobbo skrev 2010-08-25 08:04:33 följande:
    Tack! Är det bara den som funkar till både Bee o Cam? O funkar den bra till en 3-åring på knappa 100 cm eller kommer handtaget/styret i vägen?
     Nej bugaboos nya ståbräda funkar båda vagnarna. 

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21