• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • solouniko
    Stargirl skrev 2010-09-03 16:38:22 följande:
    Det finns väl inget bekräftat vad det är som ska visas. Men mässan är runt 15 sept iaf I Tyskland.
    Hoppas Hjärta Det är ju snaart. Isåfall skulle den komma till våren? Jag hoppas verkligen och undrar vidare vad priset kan tänkas landa på Drömmer
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Stargirl
    solouniko skrev 2010-09-03 16:39:56 följande:
    Hoppas Hjärta Det är ju snaart. Isåfall skulle den komma till våren? Jag hoppas verkligen och undrar vidare vad priset kan tänkas landa på Drömmer
    Ja, det lär man få reda på efter mässan.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • MiaEd

Ingen som kan tipsa om vad jag kan lägga ut ett nytt oanvänt svart liggdelslock på tradera för?

• Kavat
    MiaEd skrev 2010-09-03 16:52:15 följande:
    Ingen som kan tipsa om vad jag kan lägga ut ett nytt oanvänt svart liggdelslock på tradera för?
    Beroende på färg, men går mellan 50-150 ung. Häromdagen var det budgivningen på ett rött, men hamnade ändå bara på 77 tror jag. Medans jag inte vågade chansa och köpte ett på köp nu för 130.. Så det är lite tillgång och efterfrågan skulle jag tro.
  • MiaEd
    Kavat skrev 2010-09-03 18:06:37 följande:
    Beroende på färg, men går mellan 50-150 ung. Häromdagen var det budgivningen på ett rött, men hamnade ändå bara på 77 tror jag. Medans jag inte vågade chansa och köpte ett på köp nu för 130.. Så det är lite tillgång och efterfrågan skulle jag tro.
     Det jag har är svart, borde vara ganska lättsålt?

Att bero på apelsiner och sånt.. Idag fick jag ju deras (RED) skötväska i läder av sambon, jag undrar vad den stora påsen där i är tänkt att fylla för funktion? 
  • Duntoffla

Hej tjejer

Nu är lillasyster ute och Buggan används lite mer igen. Funderar på att byta till annan färg på liggdelen. vet ngn vad själva klädseln för liggdelen kostar ny? Tillhör locket och sufflan toppklädsel? Känner mig som rookie på nytt

• MiaEd
    Duntoffla skrev 2010-09-03 18:41:34 följande:
    Hej tjejer

Nu är lillasyster ute och Buggan används lite mer igen. Funderar på att byta till annan färg på liggdelen. vet ngn vad själva klädseln för liggdelen kostar ny? Tillhör locket och sufflan toppklädsel? Känner mig som rookie på nytt
    I toppklädsel paket så får du suffla, liggdelslock och sittdelksöverdrag.. 
  • Stargirl
    Duntoffla skrev 2010-09-03 18:41:34 följande:
    Hej tjejer

Ja alltså liggdelstyget kostar 650 utan maddrass. 440 för varukorgen om jag inte minns helt fel.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Duntoffla
    Stargirl skrev 2010-09-03 18:52:57 följande:
    Ja alltså liggdelstyget kostar 650 utan maddrass. 440 för varukorgen om jag inte minns helt fel.
    Ok, tack. Det var exakt det jag ville veta. Då ska jag leta vidare.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21