• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • lissats

Vart köper man åkpåsarna någonstans? Har tittat på både babyshop, bonti & kidzshopen. 

Ska man satsa på en från bugaboo eller ta ett annat märke?  

• MiaEd
    lissats skrev 2010-09-03 20:34:02 följande:
    Vart köper man åkpåsarna någonstans? Har tittat på både babyshop, bonti & kidzshopen. 

Ska man satsa på en från bugaboo eller ta ett annat märke?  
    Jag köpte min på Babyproffsen...

Jag skulle tvekade och provade några, men blev en av Bugaboos egna till slut, dom är ju formade efter vagnen.. 
  • lissats
    MiaEd skrev 2010-09-03 20:35:31 följande:
    Jag köpte min på Babyproffsen...

Jag skulle tvekade och provade några, men blev en av Bugaboos egna till slut, dom är ju formade efter vagnen.. 
    Ok, tack för ditt svar. 
  • mallan brallan

Hörrni ni som vet, är det så att jag köpt det enda babyskyddet som inte är kompatibelt med Bugaboo?

- Britax ??

• Mawe123

Ang åkpåsar till Buggan har vi haft 7 AM Enfant B12 mitt i smällkalla vintern och Bugaboo orginal som vår och höst alternativ. För oss som har riktigt kallt på vintern tycker jag Bugga säcken blir lite för tunn.

William 000213, Lowe 070712
  • Fröken Småland
    mallan brallan skrev 2010-09-03 20:52:44 följande:
    Hörrni ni som vet, är det så att jag köpt det enda babyskyddet som inte är kompatibelt med Bugaboo?

- Britax ??
    Jag har aldrig hört att Britax skulle vara kompatibelt med Bugaboo, sorry...
  • Noiis
    mallan brallan skrev 2010-09-03 20:52:44 följande:

- Britax ??
    nja det ända babyskyddet som inte passar till deras adaptrar e de garanterat inte men nej britax passar inte. Maxi cosi och Besafe (izi sleep) har en adapter, Acta graco en och Tanaka (bugaboo) har en en. det är bara dom som passar och som har adaptrar! 
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Fröken Småland

Nu har jag just snackat med Danmark via Skype. Det gick sådär för de hade problem med mikrofonen men de sa att de såg och hörde mig bra. Så nu har jag fått lite blodad tand och tänkte att det skulle vara kul om vi kunde koppla upp oss allihopa och ha en videokonferens så alla får se varandra Finns det såna forum?

• Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-09-03 21:10:26 följande:
    Nu har jag just snackat med Danmark via Skype. Det gick sådär för de hade problem med mikrofonen men de sa att de såg och hörde mig bra. Så nu har jag fått lite blodad tand och tänkte att det skulle vara kul om vi kunde koppla upp oss allihopa och ha en videokonferens så alla får se varandra Finns det såna forum?
    ska ju finnas ett program man kan ladda ner till datorn för att kunna göra de *letar i hjärnan*
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21