• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-03 21:07:03 följande:
    nja det ända babyskyddet som inte passar till deras adaptrar e de garanterat inte men nej britax passar inte. Maxi cosi och Besafe (izi sleep) har en adapter, Acta graco en och Tanaka (bugaboo) har en en. det är bara dom som passar och som har adaptrar! 
    Jag tror att thj skrev att Teutonias babyskydd passar också på någon av adaptrarna.
  • Lilla Ego 07

Hej i tråden.

Är det någon här inne som kan ge omkretsmått på bugaboo bumpern (tror det heter såGlad )

Gärna längd  också.

Håller på och sy ett gäng skydd nämligen så jag vill kolla så jag inte gör dem för breda.

Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-03 21:15:00 följande:
    ska ju finnas ett program man kan ladda ner till datorn för att kunna göra de *letar i hjärnan*
    När du hittar det så installerar vi allihopa och så får Stargirl ta med oss till mässan Tungan ute
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-09-03 21:31:31 följande:
    När du hittar det så installerar vi allihopa och så får Stargirl ta med oss till mässan Tungan ute
    haha jag skulle precis kommentera din andra kommentar "ironiskt spydigt" med att säg som de e du vill inte att vi ska prata med varandra för du gillar inte mig ja jag ska försöka komma på, ska ringa jobbet i morrn å se om min kollega kanske minns eller kan kolla om jag gjort nån antäckning om de i systemet (borde ha) för jag vet att jag rekomenderade ett par hundra att ladda ner de så dom kunde vara med på ett av våra events vi hade. om du nu är seriöst intresserad haha
    Sorry OT *springer till svameltråden och gömmer mig*
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • mallan brallan
    Fröken Småland skrev 2010-09-03 21:31:31 följande:
    Jaa! Jag har länge funderat hur jag ska kunna ta mig dit i år.
  • Picasso08

Snälla Bugaboo experter hjälp mig hitta en svensk återförsäljare av Tiny tot / Twoo seat som passar bugaboos ståbräda. Någon vänlig själ som vet?

Tack på förhand!

• Fröken Småland
    Picasso08 skrev 2010-09-03 21:54:00 följande:

Snälla Bugaboo experter hjälp mig hitta en svensk återförsäljare av Tiny tot / Twoo seat som passar bugaboos ståbräda. Någon vänlig själ som vet?

Tack på förhand!

Kolla på familjetorget.se
  • Picasso08

Fröken småland! - Tack så hemskt mycket. Köpte en ståbräda idag på Bonti.se, nu får vi hoppas att sittdelen passar till, står årsmodell 07-09... Ingen aning vad det är för modell jag köpt...

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21