• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Senap
    Asereht skrev 2010-09-05 12:45:27 följande:
    Jag har ju inte hunnit börja använda min så jag kan inte uttala mig men jag har för mig att någon eller flera i tråden här haft Buppa. Finns det inte bild i bildtråden på en cam med Buppa?
    Jag har haft Buppa i Cam. Den är stor men funkar bra. Glider ned en del dock.
    Det var bättre förr. Ju förr desto bättre.
  • MiaEd

Måste bara fråga, vi köpte ju ett topset här om dagen, hur stor del av sittdelen täcker topsetet?

• modestyclara
    MiaEd skrev 2010-09-05 20:48:20 följande:
    Måste bara fråga, vi köpte ju ett topset här om dagen, hur stor del av sittdelen täcker topsetet?
    framsidan på ryggdelen...
  • MiaEd

Okej, så eftersom att vi har en röd basklädsel kommer det röda fortfarande synas?

• modestyclara
    MiaEd skrev 2010-09-05 20:53:04 följande:
    Okej, så eftersom att vi har en röd basklädsel kommer det röda fortfarande synas?
    ja ryggen (baksidan) och sittkudden syns fortfarande om du har monterat toppklädseln rätt...
  • MiaEd

Okej okej.. Då vet jag =) har inte testat det än då jag verkligen gillar den röda färgen, men det blev ju riktigt snyggt med sufflan iaf

• Supersmurfen

Följer tråden lite från och till och här finns verkligen många bra tips! Så himla skönt att ha några att fråga när problemfunderingarna kommit till ytan..

På min cameleon så har den där runda silverplattan på ena sidan trillat bort. Handtaget går ju som ner till chassit och där allt går ihop är det ju svart och sedan sitter det en runt silverplatta på.. Är det någon som vet var jag kan få tag på en ny sådan???

• Noiis

vad fint ni har sytt Mamma på vift vart hittade du klöver tyget?? *löv*

Bohusbebis, anledningen till att du inte får till de e säkert för att man måste ha stålbygeln som sitter i suffletten. annars blir de inte bra! jag har själv hållt på med min ett bra tag nu, men den ligger på is då jag måste ta mig till en järnhandel och köpa nåt liknande den som sitter i orginal sufletten. jag har ju ingen lust att sprätta upp orginalet direkt

Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Noiis
    Asereht skrev 2010-09-06 11:12:48 följande:
    Var det enklare att sy sufflett till gamla bee?
    ja mycket men om jag hade tänkt efter när jag började och redan då insett att jag behövde en stålbåge så hade de nog inte vart lika krongligt
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21