• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • jean1
    Fornell skrev 2010-09-06 21:25:58 följande:
    Jag funderar på en bugaboo cameleon, vilket babyskydd rekomeneras som passar till den vagnen ?? För bugaboo har inga egna babyskydd va ??
    Bugaboo har egna babyskydd men jag vet inte hur de är.

Vi har Maxi Cosi till vårt och är så himla nöjda, kan varmt rekomendera det! Lätt och smidigt att bära, barnet verkar sitta skönt (säger även andra föräldrar som har andra babyskydd, när de ser Maxi Cosi). Adaptrarna till chassit är också smidiga och babyskyddet lätt att klicka fast. Så jag rekomenderar starkt Maxi Cosi!
  • Duntoffla

Funderar på en ny åkpåse i ceriserosa. Är det skillnad på nyanserna på de gamla rosa och de nya med dragskon? Tycker att den ser mörkare/starkare ut på produktbilder men är det så även i verkligheten? De rosa man ser på Tradera och Blocket ser lite ljusare ut. Är det ngn som har en bild på en äldre cerise eller kanske den nya?

• Fornell

Vilket Maxi Cosi har ni ? det finns 2 olika har jag sett, har du någon länk ?

• Kajsan
    Fornell skrev 2010-09-06 22:34:39 följande:
    Vilket Maxi Cosi har ni ? det finns 2 olika har jag sett, har du någon länk ?
    Både Cabrio Fix och Pebble funkar bra!
    Jo just det!
  • mollan nu

ett säkert hösttecken är alla åkpåsar man numer ser i vagnarna
    Jag gillar sommar....

♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • Snoppan

Är det bara jag som inte har börjat med åkpåse??

• mollan nu
    Snoppan skrev 2010-09-06 22:39:29 följande:
    näe inte jag heller. Tycker det räcker med filt än
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • livet från ljusa sidan

Jag har helt slutat köra min cameleon och kör bara been..... funderar på att sälja cameleonen men det tar emot att sälja en vagn jag bara använt i fem månader plus att jag lagt ner galet mycket pengar på tillbehör :(

Tycker ni jag skall sälja nu när den bara är ett halvår eller vänta tills efter vintern när den är ett år? tror ni man får mer för den nu?

• lilyanna
    Snoppan skrev 2010-09-06 22:39:29 följande:
    Jag har inte heller gjort det ännu, däremot så köpte jag en åkpåse till buggan igår så snart kommer jag nog börja.
    Det har varit kallt på morgonen här i Linköping iaf, o jag känner att när det endast är 4-5 grader ute på morgonen så kanske man borde ha åkpåse eller hur resonerar ni andra som inte börjat ännu?
    Oliver 070327, Alvin 090804
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21