• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Noiis
    Evajejje skrev 2010-09-23 17:00:56 följande:
    Hej! Här en cam med det gamla chassit, med vingmuttrar, men funderar på att köpa ett nytt chassi. Passar allt från det gamla chassit det nya också? Lufthjulen tex? Skulle vara lite sur att upptäcka en sån sak försent...
    ja allt passar
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • jean1
    straw2008 skrev 2010-09-22 22:30:53 följande:
    Jag tycker den nya räcker locket är tjockt o mysigt o har dragsko, den gamla är mest som en sladdrig fleecefilt o denna nya är tjock stadig o superskön.
    Den nyare modellen ÄR alltså tjockare och varmare? Eller upplevs den äldre modellen som tunnare och sladdrigare om man kanske tvättat den en del, kanske därför??
  • Miniigirl
    bohusbebis skrev 2010-09-23 16:09:58 följande:
    Det borde finnas "terränghjul" till Bee+:en. Tycker den är helt suverän i sitsen/modellen i stort, men kan tycka att de små hjulen är en begränsning för hela vagnen... (både vår 5-åring och vår 2-åring sitter bra i Bee+)

En bee vill jag inte ha! Vi bor ute på landet oh har endast grusvägar runtom oss, så det känns inte som något alternativ. Sen gillar jag inte den modellen lika mycket som jag gillar dom andra:)

Så, för mig får det bli antignen någon av dom andra bugaboo modellerna, annars så får det bli en typ en brio race eller något liknande! Fast, jag skulle gärna velat kunna ha barnet vänt mit mig u!

• ami
    Armani skrev 2010-09-23 15:12:55 följande:
    På tal om ståbräda förresten ... Är det nån av er som har Easy Rider till sin Bugaboo? Är den bra, eller är den mest bara klumpig? Sen jag och mina färgkombinationsproblem (långt ord ).... Har just nu en röd sittdel och en suflett i denim, men är sugen på en grå sittdel, vad tror ni om den kombinationen, skulle det se heldumt ut? Provade att matcha på nån sida men där fanns inte denim. Eller ska man satsa på helt i denim ist? Svårt svårt...
    Jag tycker denim varukorg till sufletten du redan har i denim. Röd sittdelsbas och röd åkpåse. Superfint! För det har jag

Ang babyskyddet acta graco logico-s kan jag meddela om nån är intresserad.. att bältena GÅR att ändra till längre både på sidorna och bakom.. Blev jättestor skillnad kan jag säga, nu är den rent av rymlig och riktigt stora bebisar borde få plats även med vinteroverall.
  • mallan brallan

Min son på 103 centimeter kan sitta i camen fortfarande.

Jag fick nämligen tipset här i Bugga-tråden att ta ut träplattan
    ur sitsen, då får man några extra centimeter.

• jean1

En fråga... Är det snyggast med grå bas, svart top och rosa åkpåse eller grå bas, rosa top och grå åkpåse? *beslutsångest deluxe*

• Stargirl
    jean1 skrev 2010-09-23 20:33:31 följande:
    En fråga... Är det snyggast med grå bas, svart top och rosa åkpåse eller grå bas, rosa top och grå åkpåse? *beslutsångest deluxe*
    Oj, allt är fint. Men skulle jag få välja så skulle jag nog ta kombon med rosa åkpåse.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Armani
    ami skrev 2010-09-23 20:23:00 följande:
    Jag tycker denim varukorg till sufletten du redan har i denim. Röd sittdelsbas och röd åkpåse. Superfint! För det har jag Ang babyskyddet acta graco logico-s kan jag meddela om nån är intresserad.. att bältena GÅR att ändra till längre både på sidorna och bakom.. Blev jättestor skillnad kan jag säga, nu är den rent av rymlig och riktigt stora bebisar borde få plats även med vinteroverall.

Jepp, röd åkpåse finns det här oxå Å jag håller med, det är jättefint, men variation är ju alltid kul och jag gillar både den grå och denim Hmm, tåls att tänka på ett tag!
    ★*☆ Alicia 081015 ☆*★ ★*☆ Noel 100503 ☆*★
  • Solrosskogen
    aloevera skrev 2010-09-22 23:09:50 följande:
    Gulligt av dig, men vajern har gått av hel och hållet. Man måste specialbeställa den för att installera den enligt en snäll cykelreparatör som försökt laga den...
    Gå till cykelstaden på Birger jarlsgatan 98, de hjälper dig där! Men ring och boka tid!
  • LyckligaStina

Röd och denim är den finaste kombon enligt mig! Drömmer

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21