• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Favvo
    Snoppan skrev 2010-09-26 21:40:56 följande:
    En ser ju ut så
    vad är det för skillnad på de olika åkpåsarna? Går båda två att använda i liggdelen eller hur ska man klä liggdelen i vinter?
  • Snoppan
    Favvo skrev 2010-09-26 22:51:06 följande:
    vad är det för skillnad på de olika åkpåsarna? Går båda två att använda i liggdelen eller hur ska man klä liggdelen i vinter?
    De va min undring oxå.. vad skillnaden va :)
  • Billabong
    johnhugo skrev 2010-09-26 20:34:46 följande:
    Hej,

Skulle behöva lite hjälp med tips och ideer. Verkar som mitt chassi är trasigt, det går inte att fälla upp vagnen hur jag än försöker. För hantaget i rätt position och det klickar fast men vagnen vill inte öppna sig. Någon teknisk kunnig som gar någon ide...helt utan vagn som jag verkligen behöver...

Tack... 
    Har du det ihopfällt liggande rätt på golvet?
    Då drar du loss spärrarna på båda sidorna UTAN att lyfta minsta lilla i chassit. När spärrarna är lossade så du lätt kunna fälla upp chassit och om nödvändigt kicka främre chassidelen lite lätt så att hjulen delar sig ifall de fastnat i varandra.
  • Noiis

Min PF Clancy luddar som fasen! nu e den tvättad för första gången... nån mer som upplevt att PF åkpåsen luddar? vill inte minnas att min första clancy luddade Obestämd den borde ju sluta ludda nu efter tvätten eller hur.... annars kommer jag bli galen!

Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Snoppan

Finns de nån åkpåse som passar bra till rosa canvassuffla o grå bas? Tips? :D

• Favvo
    Snoppan skrev 2010-09-26 23:00:01 följande:
    De va min undring oxå.. vad skillnaden va :)
    Hehe okej Glad

Jag har kollat upp skillnaden nu och den ena (bild nr 1) passar till cameleon och den andra (bild nr 2) passar till been Skrattande
  • Favvo
    Wildblomma skrev 2010-09-26 22:39:55 följande:
    Hallå i tråden! Jag har försökt hitta en svart åkpåse till min cam på Blocket och Tradera men utan lycka. Är det så att de går åt som smör tro eller är det så att helt svarta är något nytt? Mörkgrå verkar finnas men inga svarta.. Bättre att köpa en nu kanske?
    Jag kollade på blocket idag och jag har för mig att jag såg svarta åkpåsar så titta igen Glad
  • Favvo
    Snoppan skrev 2010-09-26 23:20:06 följande:
    Finns de nån åkpåse som passar bra till rosa canvassuffla o grå bas? Tips? :D
    En rosa eller grå åkpåse kankse? Glad
  • Snoppan
    Favvo skrev 2010-09-27 00:05:50 följande:
    En rosa eller grå åkpåse kankse? Glad
    ah, funderade på de :)
    Finns väl inga roliga mönstrade som passar...
  • Favvo
    Snoppan skrev 2010-09-27 00:07:29 följande:
    ah, funderade på de :)
    Finns väl inga roliga mönstrade som passar...
    nix, de är mönster lösa om man inte väljer att köpa paul frank fast de passar mer till de bruna... Glad
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21