• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Emma Görander
    Senap skrev 2010-09-27 12:35:13 följande:
    Ålder på barn?
    Till mindre barn så gillar jag Lodger Bunker. Den glider dock lite som alla påsar gör (utom Bugaboos egna)
    Hon blir 2år i jul. Så den får inte vara för kort..
  • Jossanjo

Jag undrar om ni har ngt tips, jag har gamla åkpåsen, PF röd. Tyvärr har den ju ingen dragsko så det blir ju öppet ner i vagnen vid öppningen. Hur gör ni? Min dotter är bara 4 månader.

• Fröken Småland
    Supersmurfen skrev 2010-09-27 12:32:52 följande:
    Har inte riktigt hängt med i diskussionerna ang. åkpåsar... men vad är det för fel på Bugaboos egna?
    Inget fel alls. Men ibland får man vara lite otrogen och/eller ha flera åkpåsar. En för varje dag i veckan är lagom Tungan ute
  • Snoppan

Men som jag sa förut så finns det ju två olika och tydligen så är det en som är nyare än den andra. Är det den som ser mycket mer skålad och "böjd" ut på alla bilder som är den nyare?

• Senap
    Fröken Småland skrev 2010-09-27 12:58:51 följande:
    Inget fel alls. Men ibland får man vara lite otrogen och/eller ha flera åkpåsar. En för varje dag i veckan är lagom Tungan ute
    Eller göra som Småland och ha en Bugaboo-påse för varje dag i veckan.
    Tungan ute
    Det var bättre förr. Ju förr desto bättre.
  • Fröken Småland
    Snoppan skrev 2010-09-27 13:01:08 följande:
    Men som jag sa förut så finns det ju två olika och tydligen så är det en som är nyare än den andra. Är det den som ser mycket mer skålad och "böjd" ut på alla bilder som är den nyare?
    Den med dragsko är den nyare. Syns som en liten "knapp" på övre mitten av locket. Skålningen är exakt densamma och kan sannolikt variera från bild till bild.
  • Senap
    Snoppan skrev 2010-09-27 13:01:08 följande:
    Ja, men den andra är lika skålad. *vet* Äger två.
    Det var bättre förr. Ju förr desto bättre.
  • Supersmurfen
    Fröken Småland skrev 2010-09-27 12:58:51 följande:
    Haha, ja det är klart... jag har inte riktigt kommit in i hela den här "Bugaboo - vill ha massa olika varianter - grejen" ännu Är under upplärning!
  • Snoppan

Shoe: ja det vet jag :) men vilken är den nyare modellen.....?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21