• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-27 16:39:01 följande:

För så där jätte snyggt blev de ju inte att köra Lodgern ihop med den gula Obestämd
    Marin hade varit fint, varför finns inte det? Annars röstar jag på svart, det är ändå min favorit men jag är ju lite tråkig

Söt kissemiss
  • Senap
    Evajejje skrev 2010-09-27 16:38:21 följande:
    Suck! Älskar min cam men blir snart galen på den! Chassit har krånglat och nu har den gått sönder igen=( Denna gången är det plasten vid den runda vita knappen där man justerar sittdelen som släppt. Lite svårt att förklara men det är den svarta plasten som sitter runt den vita knappen som gått sönder. Först sitter det som en ring som sen sitter fast i mer svart plast och det är denna ring som släppt. Hoppas någon förstår hur jag menar! Är det någon som vet om detta går att göra något åt eller är det en ny ram som gäller? 
    Det är inte bara skruven som gängat ur då?
    Det var bättre förr. Ju förr desto bättre.
  • Evajejje
    Senap skrev 2010-09-27 18:45:09 följande:
    Det är inte bara skruven som gängat ur då?
    Jag fattar faktiskt inte vad det är som gått sönder egentligen men nåt är det. Något ska ha ramlat ur, var inte med själv när det hände, men de fick fast det igen på något sätt. Jag begriper dock inte vad som kan ha lossnat. Provade att skruva av hela delen men det syns inget och delen ser likadan ut som på den hela sidan förutom att det liksom glipar en halv cm när ramen sitter på chassit. Jaja jag får fortsätta skruva lite och klia mig i huvudet och se om jag blir något klokare. Tack för era svar! 
  • Senap
    Evajejje skrev 2010-09-27 19:27:30 följande:
    Jag fattar faktiskt inte vad det är som gått sönder egentligen men nåt är det. Något ska ha ramlat ur, var inte med själv när det hände, men de fick fast det igen på något sätt. Jag begriper dock inte vad som kan ha lossnat. Provade att skruva av hela delen men det syns inget och delen ser likadan ut som på den hela sidan förutom att det liksom glipar en halv cm när ramen sitter på chassit. Jaja jag får fortsätta skruva lite och klia mig i huvudet och se om jag blir något klokare. Tack för era svar! 
    Hmmm, svårt att råda när jag inte riktigt vet hur det ser ut.
    Jag skruvade själv ut den vita runda knappen idag så jag vet ungefär hur det ska se ut.
    Fråga hos en ÅF. De ska veta.
    Det var bättre förr. Ju förr desto bättre.
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-09-27 18:10:26 följande:
    Marin hade varit fint, varför finns inte det? Annars röstar jag på svart, det är ändå min favorit men jag är ju lite tråkig

Söt kissemiss
    Ja marin hade vart riktigt snyggt! huuum... man kan ju sy oxå iof men jag har en *viskar i katvig* som ligger som inte blir klar av sig själv... men att låta den vila en stund och sy en i marin... eller denim kanske .... ååååååh nu blev de ju as svårt ju! vilka i-lands problem jag har! kanske maila FN och be om råd?
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Noiis
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-27 20:40:20 följande:
    Ja marin hade vart riktigt snyggt! huuum... man kan ju sy oxå iof men jag har en *viskar i katvig* som ligger som inte blir klar av sig själv... men att låta den vila en stund och sy en i marin... eller denim kanske .... ååååååh nu blev de ju as svårt ju! vilka i-lands problem jag har! kanske maila FN och be om råd?
    Noas huligan kisse tackar
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-27 20:40:20 följande:
    Oooh, denim hade varit sjukt snyggt! Du som har connections i UK, kan du inte komma över en Bee denimsuffla? Tungan ute
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-09-27 21:01:08 följande:
    Oooh, denim hade varit sjukt snyggt! Du som har connections i UK, kan du inte komma över en Bee denimsuffla? Tungan ute
    den såldes ju i en så begränsad upplaga! så jag hade faktiskt en i London som försökte. men däremot om det släpps en på ebay så går det ju att ordna men de e ju bara gamla been :-/
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-27 21:05:32 följande:
    den såldes ju i en så begränsad upplaga! så jag hade faktiskt en i London som försökte. men däremot om det släpps en på ebay så går det ju att ordna men de e ju bara gamla been :-/
    Ah, just det du har ju nya Bee nu. Du får göra en Noa Edition
  • Fröken Småland
    Fröken Småland skrev 2010-09-27 21:08:45 följande:
    Ah, just det du har ju nya Bee nu. Du får göra en Noa Edition
    Gör två förresten när du ändå är i farten *ser söt ut*
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21