• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Honey1982
    Hur förvarar ni era regnskydd? Det får ju knappt plats i varukorgen och om man har det där får ju inget annat plats .
    ♥ Adam 060123 ♥ Amelia 100907 ♥
  • bittersweeet
    Honey1982 skrev 2010-09-26 15:00:16 följande:
    Hur förvarar ni era regnskydd? Det får ju knappt plats i varukorgen och om man har det där får ju inget annat plats .
    Har samma problem, och det värsta är ju att vi nu har liggkorgen och då är det ännu jobbigare att plocka in och ut grejer ur varukorgen...
  • snöstjärna

Oh jag hittade tillbaka!! =)

Vi sålde vår bugga 2009 ... men nu väntar vi syskon.
    Å nu måste jag uppdatera mig lite igen, å hitta en ny! =)

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • mollan nu
    i garderoben Under vagnen ligger ett regnskydd inhandlat på babyland. Ett sånt där svart som ser ut som en sopsäck. Mycket bättre att ha att göra med.
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • StaffenAssar

Gaah! Idag gick bromsvajern helt plötsligt av! Bara sådär! Jag hade inte hunnit maila bugaboo om det glidande chassit heller, men nu har jag iaf mailat dem om båda eftersom butiken där jag köpt den gått i konkurs. Det borde väl inte vara några problem? Tycker alltid att det känns jobbigt att behöva ta saker via mail och inte bara gå in i butiken ist
    Nu mailade jag på svenska till diana@bugaboo.com, visst var det henne man kunde maila på svenska?
    Vi är helt beroende av vagnen då den är ist för rullstol eller specialvagn, så det får verkligen inte bli strul nu  
    Snyft! 

• lolo21
    mollan nu skrev 2010-09-26 15:27:43 följande:
    i garderoben Under vagnen ligger ett regnskydd inhandlat på babyland. Ett sånt där svart som ser ut som en sopsäck. Mycket bättre att ha att göra med.
    Precis samma sak här:) Tror aldrig jag använt bugga-regnskyddet faktiskt.
  • Favvo

Hej.
    En liten fråga.
    Ni som använder liggdelen kommer ni ha bb´s åkpåse i vinter eller räcker det med typ filtar och täcke samt vindfleeceoverall på?

Sitter och funderar på om jag bör beställa åkpåsen till...

• Favvo
    Måste säga att jag tyckte att deras regnskydd var helt värdelös... köpte mig brios regnskydd ist och passar perfekt Glad
  • Asereht
    Favvo skrev 2010-09-26 17:35:23 följande:
    Hej.
    En liten fråga.
    Ni som använder liggdelen kommer ni ha bb´s åkpåse i vinter eller räcker det med typ filtar och täcke samt vindfleeceoverall på?

Sitter och funderar på om jag bör beställa åkpåsen till...
    I vintras hade jag lammullsåkpåse i liggdelen men så var det ju skitkallt också. Sen när det blev mildare så körde vi med buggans åkpåse. När den var för varm gick vi över till filt.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: www.stickig.se
  • lolo21

Hmm sitter o funderar på topset. Vilken färg är snyggast till mörkblå bas? Jag har en klarblå mjuklift i liggdelen, så allt är väldigt blått just nu;P Vad tror ni blir snyggast till?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21