• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Vår lilla godis
    khrullet skrev 2010-09-24 19:50:31 följande:
    Hej alla ni bugabooexperter, Har följt denna tråd nu ett par månader och nu bestämt att jag ska köpa en bugaboo till min bäbis som kommer i februari.

Nu undrar jag vad ni anser är bäst, importera en vagn från typ nederländerna eller england (för att få ett lägre pris) eller köpa vagnen i en butik nära där man bor (bättre service om problem uppstår).
    Vi har också köpt en Cam från England, beställde från Pram World. Fick väldigt bra pris på ett paket med både vagn, åkpåse, babyskydd och bas. Vi gillade servicen jättemycket, och har aldrig ångrat att vi beställde från England. Leveransen tog bara någon vecka. Detta var i december -08. För någon månad sedan fick vi problem med de vita knapparna på vagnen, kontaktade Pram World som genast skickade nya på garantin. Smidigt
  • MissR

Har inte orkat läsa hela tråden =)
    Funderar på en bugaboo till nästa bebis som kommer i början av nästa år.
    Någon som beställt från pramworld? Bra service?
    Någon som har bugaboos bilstol?

Funderar på att köpa ett sånt helt paket från pramworld med vagn, åkpåse, bilstol och bas till bilstolen. Eller en black special edt.

Kom gärna med tips eller ideer?!
    Är såååå lost och osäker i barnvagnsfrågan........

• Armani

Vad är det för skillnad på den nya och den gamla modellen av Bugaboo´s ståbräda? Positivt/negativt`?

★*☆ Alicia 081015 ☆*★ ★*☆ Noel 100503 ☆*★
  • modestyclara
    MissR skrev 2010-09-25 15:18:41 följande:
    Har inte orkat läsa hela tråden =)
    Funderar på en bugaboo till nästa bebis som kommer i början av nästa år.
    Någon som beställt från pramworld? Bra service?
    Någon som har bugaboos bilstol?

Funderar på att köpa ett sånt helt paket från pramworld med vagn, åkpåse, bilstol och bas till bilstolen. Eller en black special edt.

Kom gärna med tips eller ideer?!
    Är såååå lost och osäker i barnvagnsfrågan........
    läs ovanför!
  • modestyclara
    Armani skrev 2010-09-25 16:29:50 följande:
    Vad är det för skillnad på den nya och den gamla modellen av Bugaboo´s ståbräda? Positivt/negativt`?
    det är lättare att sätta på och av den nya
  • Armani
    modestyclara skrev 2010-09-25 16:48:22 följande:
    det är lättare att sätta på och av den nya
    Ok, ingen annan skillnad? Är det på nåt sätt krångligt med den gamla, kan man hänga upp den då den inte används?
  • Stargirl
    Armani skrev 2010-09-25 16:51:24 följande:
    Ok, ingen annan skillnad? Är det på nåt sätt krångligt med den gamla, kan man hänga upp den då den inte används?
    Man kan hänga upp den när den inte används, men den nya är mycket lättare att knäppa av och på.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Armani
    Stargirl skrev 2010-09-25 16:53:11 följande:
    Man kan hänga upp den när den inte används, men den nya är mycket lättare att knäppa av och på.
    Ah, ok. Tack tack
  • Billabong
    Armani skrev 2010-09-25 16:51:24 följande:
    Jag TROR inte att Tiny Tot-stolarna passar på den nya ståbrädan, men ngn annan kan säkert bekräfta om det stämmer eller om jag har fel.
  • lolo21

Nu har jag vart på mitt babyproffsen, de hade rea idag av 2010 vagnar och annat smått  o gott. Fyndade en Bugga ståbräda:) Nöjd! Nu ska den bara monteras sen kan sonen o jag ut o övningsköra:)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21