• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Senap
    Fröken Småland skrev 2010-09-28 07:17:33 följande:
    S Mamman: Säg till om du hittar något smart att använda som båge i Beesuffletten, jag har eventuellt en denimBeesuffla på gång Kyss
    Men har du inte bågar i befintliga suffletten?
    Det var bättre förr. Ju förr desto bättre.
  • Fröken Småland
    Senap skrev 2010-09-28 08:16:26 följande:
    Jo, men det är ju en som är insydd. Vill inte sprätta upp min darling.
  • Lillla My
    S Mamman: Säg till om du hittar något smart att använda som båge i Beesuffletten, jag har eventuellt en denimBeesuffla på gång Kyss
    Dessa? www.bugababy.se/bee-reservdelar/50-bee-suflettbagar.html

Fy vad ni frestas! Har gamla Bee'n med en massa tillbehör, men är ju sjukt sugen på en +.  Får lägga band på mig ett tag till, har ju fyra vagnar hemma just nu. Skäms ....men till sommaren kanske....Drömmer
  • Noiis
    men hallåå sådär hemlig får du ju inte vara
    det är en liten båge i bak som sitter insydd. detta iom att man kan höja ryggen.
    Lillla My skrev 2010-09-28 09:35:57 följande:
    Dessa? www.bugababy.se/bee-reservdelar/50-bee-suflet...

Fy vad ni frestas! Har gamla Bee'n med en massa tillbehör, men är ju sjukt sugen på en +.  Får lägga band på mig ett tag till, har ju fyra vagnar hemma just nu. Skäms ....men till sommaren kanske....Drömmer
    nix denna både sitter alltså fast inne i suflett tyget! jag röstar för att sälja dom gamla
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Lillla My
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-28 09:44:27 följande:
    det är en liten båge i bak som sitter insydd. detta iom att man kan höja ryggen.nix denna både sitter alltså fast inne i suflett tyget! jag röstar för att sälja dom gamla
    Vad dumt att de gjort så!

Är sugen på att sälja gamla Bee'n men får nog vänta lite. Kommer mest använda syskonvagn nu under vintern också. Men till våren-sommaren....Drömmer 
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-28 09:44:27 följande:
    men hallåå sådär hemlig får du ju inte vara
    Haha, ingen original alltså Duktiga Mamma på vift är inkopplad i ett denim/Bee/sufflett-projekt, vi skall se vad vi kan åstadkomma Jag skall bara bestämma mig för tyg först Spöke
  • Machina

Har ytterligare en fråga, är det någon som vet var man kan köpa en adapter till en bilbarnstol (Acta Graco) i sthlm? Jag vill alltså inte köpa en på nätet utan jag vill köpa en live så att säga ;)

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-09-28 09:57:49 följande:
    Haha, ingen original alltså Duktiga Mamma på vift är inkopplad i ett denim/Bee/sufflett-projekt, vi skall se vad vi kan åstadkomma Jag skall bara bestämma mig för tyg först Spöke
    hintar, glöm inte vad jag sagt!
  • AnPa
    straw2008 skrev 2010-09-27 21:35:47 följande:
    Tror ni det finns någon som vill byta beige sitttg till bee+ mot ett svart? Alltså är det en omöjlig affär? Vill så gärna köpa en jag har fått på kroken men vill ha svart sits istället för den beiga som nu sitter i vagnen..... Någon som vet vad en ny mjukdel kostar annars??
    Kolla på blocket? Men annars är ju tyget inte fasligt dyrt:

http://bugababy.se/bee-reservdelar/43-bee-sittdelstyg.html
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21