• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-27 22:00:32 följande:
    ååååh Hjärta men vad ska man ha för tyg inne i? ska man köra på gul å göra en "kopia" eller offwhite kanske Obestämd  vad tycker du frk småland?
    Jag är ju fortfarande en sucker för moln även om det antagligen är hopplöst ute *vägrar bli modern*. Gult tilltalar mig inte alls, det blir lite för mycket svenska flaggan över det. Grått kanske om det skall passa till din Lodger? Grått Axén med moln?
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-09-27 22:05:33 följande:
    Jag är ju fortfarande en sucker för moln även om det antagligen är hopplöst ute *vägrar bli modern*. Gult tilltalar mig inte alls, det blir lite för mycket svenska flaggan över det. Grått kanske om det skall passa till din Lodger? Grått Axén med moln?
    hehe jag e oxå en sucker för moln bäddade nyss om noas säng till marin gunilla axen moln men då måste man ju ta sig till stan för att hitta de tyget... huuummm tåls att tänka på

jag köpte en mugghållare för inte alls länge sedan och jag hittar inte fästena till den *suck* VART köper man ett nytt som passar till been??? och då fäste nr1! för jag får fasen inte tag på nåt bara som passar på den tjocka delen och jag vill ju inte bryta ryggen
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Senap
    Fröken Småland skrev 2010-09-27 21:12:11 följande:
    Skickar in en bild för dem som inte sett Selfridges Bee denim Ltd edt (och så att Sjukhusmamman vet hur jag vill ha den )

*dregglar ymnigt*
    Det var bättre förr. Ju förr desto bättre.
  • Senap
    Machina skrev 2010-09-27 21:57:48 följande:
    Någon som vet om adaptern som finns till Acta graccos babyskydd fungerar på en Bugaboo frog? Dessutom fungerar adaptern på ett babyskydd som inte är nytt, mitt är från 07?
    Ja, Ja (om det är Autobaby eller Logico)
    Det var bättre förr. Ju förr desto bättre.
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-27 22:09:09 följande:
    hehe jag e oxå en sucker för moln bäddade nyss om noas säng till marin gunilla axen moln men då måste man ju ta sig till stan för att hitta de tyget... huuummm tåls att tänka på

jag köpte en mugghållare för inte alls länge sedan och jag hittar inte fästena till den *suck* VART köper man ett nytt som passar till been??? och då fäste nr1! för jag får fasen inte tag på nåt bara som passar på den tjocka delen och jag vill ju inte bryta ryggen
    Äh, slakta Noas sängkläder bara Tungan ute
  • Snoppan
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-27 22:09:09 följande:

Följer det fästet med när man köpte buggans lattehållare?
    I så fall har jag ett här hemma..
  • Noiis
    Snoppan skrev 2010-09-27 22:27:23 följande:
    Följer det fästet med när man köpte buggans lattehållare?
    I så fall har jag ett här hemma..
    ja det gör det springer hem till dig och rånar dig på ett fäste
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-09-27 22:25:31 följande:
    Äh, slakta Noas sängkläder bara Tungan ute
    haha ja du jag har vart sugen ett par gånger men han e ju så liten fortfarande så han har faktiskt bara ööh "mellan stl" inte vagga eller vagn modell utan den andra men den är inte tillräkligt stor för att sy av Obestämd
  • Snoppan
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-27 22:41:20 följande:
    ja det gör det springer hem till dig och rånar dig på ett fäste
    Vill du ha de eller? Glad
  • Fröken Småland

S Mamman: Säg till om du hittar något smart att använda som båge i Beesuffletten, jag har eventuellt en denimBeesuffla på gång Kyss

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21