• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • MGn

Någon som vet vad syskonvagnen kommer kosta?

• Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-09-28 09:57:49 följande:
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-28 09:44:27 följande:
    men hallåå sådär hemlig får du ju inte vara
    Haha, ingen original alltså Duktiga Mamma på vift är inkopplad i ett denim/Bee/sufflett-projekt, vi skall se vad vi kan åstadkomma Jag skall bara bestämma mig för tyg först Spöke
    haha
    jag hittade tok fint denim tyg i lokala butiken, men jag ska oxå bestämma mig för vilket innertyg Obestämd jag kommer tvinna en egen "båge" av "blomståltråd" som jag köpte i eng. till tårt dekorer, jag har so  blom tejp med så dom håller ihop. det ska man kunna köpa på blomster affären. jag kan ta bild sen så du får se hur dom ser ut om du vill.

Machina, jag kan inte citera dig, men jag skulle tro att NK eller Bonti har hemma
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Noiis

tillägger, om det nu är stockholm som är stan vill säga

Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • bohusbebis

Jippiee! Eller...Snöade ju in på en röd microfleece-filt och lyckades beställa en (blev visserligen svart istället) via ebay (inte billigt men är behovet stort så...) MEN det blev dubbelt så bra... Idag fick jag 2 st filtar... (och beloppet drogs 2 ggr upptäckte jag nu) Såååå kallt hoppas jag inte att det blir. Men filten var fin, himla fin faktiskt, och ett bra komplement till den lite tunna åkpåsen. Nån som fryser så pm:a gärna...

• Mumsi
    Machina skrev 2010-09-28 14:37:56 följande:
    Har ytterligare en fråga, är det någon som vet var man kan köpa en adapter till en bilbarnstol (Acta Graco) i sthlm? Jag vill alltså inte köpa en på nätet utan jag vill köpa en live så att säga ;)
    Jag köpte vår i affären Bonti vid Odenplan. Du måste dock be dem beställa hem en, tog en vecka för mig att få min adapter.  
  • straw2008

Tror man kan använda en avklippt elsladd eller liknande bara det är liiite styrsel i den annars en tunn slang alltså sån man kan köpa i akvarieaffären med en tunn ståltråd i.....

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008

Till en bee+ suf alltså!

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Stargirl
    Machina skrev 2010-09-28 14:37:56 följande:
    Har ytterligare en fråga, är det någon som vet var man kan köpa en adapter till en bilbarnstol (Acta Graco) i sthlm? Jag vill alltså inte köpa en på nätet utan jag vill köpa en live så att säga ;)
    Bonti har iaf men även Barnbutiken om jag inte minns fel. Ring och kolla med dem och be dem lägga undan adaptern.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Honey1982
    bohusbebis skrev 2010-09-28 16:37:19 följande:
    Jippiee! Eller...Snöade ju in på en röd microfleece-filt och lyckades beställa en (blev visserligen svart istället) via ebay (inte billigt men är behovet stort så...) MEN det blev dubbelt så bra... Idag fick jag 2 st filtar... (och beloppet drogs 2 ggr upptäckte jag nu) Såååå kallt hoppas jag inte att det blir. Men filten var fin, himla fin faktiskt, och ett bra komplement till den lite tunna åkpåsen. Nån som fryser så pm:a gärna...
    Jag älskar min microfleece - filt. Den är perfekt nu när vädret är sådär halvkallt ute! Snygg är den också
    ♥ Adam 060123 ♥ Amelia 100907 ♥
  • FridaLee

Någon som har haft en graco adapter på bee?? funkar det bra?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21