Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland
    Joddan skrev 2011-01-13 18:08:44 följande:
    Hur ska jag göra med froggen?!?!?!?! AAAAAAH någon som vet om man kan fixa??????? *beslutsångest*

2000:- för en frog som är två år med två basar och två topset och en sommarsuflett mugghållare och regnskydd och myggnät... 

Eller beställa helt ny från kidz Drömmer . Dock inte lika billigt såklart Obestämd
    Kolla på den om den verkar gå att fixa och i så fall kör på den. Men osedd skulle jag aldrig i livet köpa, det kan bli en dyr historia och Frogklädslar är inte sådär superpoppis att de inbringar en massa pengar.
  • Fröken Småland
    Joddan skrev 2011-01-13 18:14:15 följande:
    Det är det att den inte är i samma stad. Säljaren är här i stockholm också men vill säkert inte ta med den hit bara för att jag ska få klämma på den Flört.
    *velar*

Jag VILL köra frog till bebisen i vår Drömmer {#emotions_dlg.flower}Gravid
    Varför åker du inte och kollar på den då? *kliar mig i huvudet*
  • Fröken Småland
    Fröken Småland skrev 2011-01-13 18:18:25 följande:
    Ah, nu fattar jag. Du träffar säljaren i Stockholm men han/hon bor någon annanstans *polletten ramlar ned*
    Bor säljaren i Småland kanske? Tungan ute
  • Fröken Småland
    withhope skrev 2011-01-13 18:35:35 följande:
    Tack för ditt svar Skrattande
    Har precis sålt min fina underbara cam, vårdat den som min bebis Flört o köparen sa att den såg helt ny ut...
    Kommer att sakna den. Bugaboo är speciell, kände aldrig så med min Brio till förra barnet.

Håller på att beställa en Bee+ summer edt från Mölndal baby och barn, såg att ni nämt butiken tidigare. Hur är den? Har ni några erfarenheter?

Hörde att det går att beställa en svart "sits" till been, det stämmer väl. Tänkte man kunde byta lite som man gör med topset Solig
    Jag tyckte de var bra, köpte min Bee där förra våren. Det går att köpa sitstyg för 600 kr och sufflett kostar 485 kr, jag kollade alldeles nyss eftersom jag suktar efter dessa delar i denim. En god vän Hjärta skulle kolla vad det kan tänkas kosta och om Fröken Småland skall överväga att ta fram plånboken även om det smärtar Cool
  • Fröken Småland
    withhope skrev 2011-01-13 18:50:53 följande:

Jag ringde dem om dealen, summer edt och extra sufflet. De skulle maila hur vi skulle gå tillväga med betaningen då den ska skickas. Med En bee summer edt + svart extra sufflett för 4900 är inte helt fy skam Tyst
    Sen kan jag, nu när jag vet Skrattande, köpa sitstyg!!! Känns skönt att veta, så man kan hålla sanddynan fräschare längre. Och alla suffletter man kan köpa Ahh. Var såg du att man kunde köpa sitdelstyget?

Det går nog att köpa överallt men jag brukar gå in på bugababy.se när jag vill kolla reservdelar för de har så lätt och överskådlig webbutik
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-01-13 19:10:25 följande:
    jag visste inte om att man kunde köpa sittdelstyg, trodde bara man kunde köpa en helt ny sitts......
    Jomen sitsen består av två delar, plastskål och tyg. Det är tyget som kostar 600 kr.
  • Fröken Småland
    straw2008 skrev 2011-01-14 10:47:07 följande:
    Denim ska väl inte gå att köpa vid sidan om? Går det så skrik högt, jag är först med att köpa :0)
    Nähä, för det är jag!!!! JAG, JAG, JAG!!!
  • Fröken Småland
    bebbe10 skrev 2011-01-14 11:36:29 följande:
    Hej

Hur kan man se vilket år chassin är ifrån?
    Någon som vet?
    Det står på chassits mittstag, klicka av sitsen så ser du en klisterlapp. Men året är i princip ointressant då de ser likadana ut år efter år (finns två Cameleonchassin genom tiderna). Kolla på skick istället.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21