Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

slin skrev 2011-01-16 12:42:39 följande:
    hej ni som vet allt :)
    är det samma oranga på bastyget i canvas som på det oranga fleec toppsetet?
    Har nämligen en orange bas men med skurvy top tyg men såg nu att kidzshop hadde snor billigt orange flecce top och det hadde inte varit så dummt att kompettera med. Ser ut som samma nyans men vill ju vara säker:)
    Det har funnits två orange; en ljus apelsinorange i fleece och en lite mörkare och "smutsigare" nyans i fleece och canvas (samma som bastyget). Så det är svårt att säga vilken du har sett. Kan du länka?
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Fröken Småland

Jag tror inte heller att Gecko och Cameleon funkar att mixa. Men jag skall be K Kavat testa för hon har båda. Hon återkommer!

• Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-17 11:37:27 följande:
    de kanske funkar rent passnings messigt, men hur ska man då kunna ändra sitt/liggläge?? ha av ramen varje gång? låter rätt meckigt
    Det är just det som är bekymret, själva tiltningsfunktionen. Däremot passar det sannolikt om man bara vill ha liggläge t ex. Annars skulle ju inte t ex bilstolsadaptrar vara kompatibla mellan alla modellerna.

Jag tvingar K Kavat att göra en studie och återkomma
  • Fröken Småland
    thisissarah skrev 2011-01-17 11:42:46 följande:
    Jag ringde till babyproffsen där jag bor och hon jag pratade med trodde inte att det gick att byta, eftersom det är olika mått på de. Och ska man köpa nytt chassi/ram så var det svin dyrt.
    Har köpt en gecko från Blocket så får se hur den är när man får den.
    För ramens måtts skulle spelar det ingen roll, Frog och Cameleon skiljer 5 cm på och det är inga bekymmer alls. Däremot Gecko (skiljer 6 cm) har lite annorlunda fällanordning än de andra men bilstolsadaptern är samma till alla tre så passar gör den. Men jag påstår att den inte går att tippa. Överbevisa mig någon!
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-17 12:22:47 följande:
    men bilstols adaprarna är ju lösa så... är gecko å cam lika breda över ramen? eller e de bara längden som skilljer?
    Nope, inte Acta Graco-adaptern
  • Fröken Småland
    thisissarah skrev 2011-01-17 12:46:32 följande:
    försökte pruta men vägrade :(
    Om du tycker jättemycket om just den färgen och just det tillbehöret (vinterhjulen) så köp ändå. Men du förlorar mer än nödvändigt när du säljer för det är överpris.
  • Fröken Småland
    thisissarah skrev 2011-01-17 13:03:36 följande:
    Men det är väl en bra vagn annars?
    Gecko är en superbra vagn
  • Fröken Småland
    thisissarah skrev 2011-01-17 13:28:49 följande:
    Jag hoppas jag blir nöjd med den! men man kan ha den tills barnet är 2-3 år?
    Inga problem tycker jag. Du kommer att bli jättenöjd!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21