Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

Rödtott skrev 2010-12-29 16:42:17 följande:
    Jag menade att de inte har hel-offwhite, helsvart och ocean där vi tänker beställa. I övrigt hade de alla möjliga kombinationer. Tack för tipset om sand! Det hade jag nog inte tänkt  
    Aha! *polletten ramlar ned*
  • Fröken Småland
    Rödtott skrev 2010-12-29 19:40:46 följande:
    Shit Pommesfrites.. Nu har jag köpt en cameleon Grå + Offwhite *fjärilar i magen* 
    Ett mycket gott färgval, grattis till en toksnygg och superbra vagn!
  • Fröken Småland
    danosani skrev 2010-12-31 10:52:40 följande:
    Inte till gamla va
    Nä, det kan jag inte tänka mig. Det finns med andra ord all anledning att uppgradera till Plus
  • Fröken Småland

Jag tycker också att Donkey så fånig ut men funktionen verkar kanon. Att kunna göra en singelvagn av en (om man vill) bakåtvänd syskonvagn.... Kan det bli bättre?

• Fröken Småland
    zasata skrev 2011-01-04 08:45:24 följande:
    Jag har stort shopping behov nu, kan man typ inte förhandsboka nu, som man kan med böcker?
    Nu igen? Drömmer Kan du inte kontakta Bugaboo direkt och be dem göra en BY Zasata? Tungan ute
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2011-01-04 15:55:32 följande:
    nu blir jag mer OT, men den "one" uj den skulle ju kommit redan för ett årsedan, vet att jag såg bilder på dom när jag var gravid ju.
    Haha, jag tänkte just på dig när jag såg Plus One. Den gillar du va?
  • Fröken Småland
    withhope skrev 2011-01-04 17:58:37 följande:
    Hej liten mjau, såg ditt inlägg och då det var min annons ( OBS ingen reklam, den är borttagen!!!) började jag undra om toppsettet.. Allt var inköpt på Kidszhop förutom detta som är köpt i god tro på Blocket, nytt o jag pröjsade hela 600 + frakt, lätt lurad.. Mailade Bugaboo som förklarade ettiketterna som jag skrev av att den ena förklarade att produkten skulle ha varit ett "täcke".. Så toppsettet var tyvärr en kopia, dock mkt fin sådan, men som tur var såg jag ditt inlägg, så nu får ingen annan en kopia köpt i tron att den var äkta. Kopierar in bugaboos mail senare, så alla blir uppmärksammade på att det finns toppsettet kopier där ute :(..
    Trist att du blivit lurad

Men jag tycker faktiskt att det är lite kul att det finns toppset i andra färger än original som är lika fina som original. Fast inte när man luras... Skrikandes 
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21