• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • StaffenAssar
    Fröken Småland skrev 2010-09-29 15:53:02 följande:
    Åh, vad skönt! Bugaboo brukar vara riktigt ruskigt bra att ha att göra med vid reklamationer, och det är såklart mycket det man betalar för vid inköpet. Kan du använda vagnen nu ändå eller hur löser du det med tanke på att din grabb har speciella behov?
    Jag använder den ändå, men det är först när bromsen inte funkar som man förstår hur mycket man egentligen använder den. Kan i princip inte släppa vagnen (för att tex rusa efter stora när han sticker), för marken sluttar ju nästan överallt. Men "tur i oturen" så är alla sjuka just nu utom jag, så jag behöver inte ta ut vagnen så mycket. Eftersom sambon är sjuk så kan jag lösa alla ärenden själv, och gå ut med hunden, och barnen är hemma med honom. Men några promenader blir det ändå, för lilleman måste ju få lite luft.
  • Dumlekolan

Nu har den kommit: vår cam all black!!! Så fin den är och nu är den monterad och försedd med mugghållare och iphonehållaren!!

Jag är en otålig person som också gärna testar om jag kan klara saker  utan bruksanvisningar... och det brukar funka och så även i detta fall så när som på två tunna plastplattor (formbara). Vad är de till? Eftersom allt låg i transportväskan så kan de lika gärna höra till den.

• linaenn
    Dumlekolan skrev 2010-09-30 09:09:48 följande:
    Nu har den kommit: vår cam all black!!! Så fin den är och nu är den monterad och försedd med mugghållare och iphonehållaren!!

Jag är en otålig person som också gärna testar om jag kan klara saker  utan bruksanvisningar... och det brukar funka och så även i detta fall så när som på två tunna plastplattor (formbara). Vad är de till? Eftersom allt låg i transportväskan så kan de lika gärna höra till den.
    Är det kanske pinnarna till liggdelen?
    * August 100217 * www.i-fokus.se/blogg *
  • AnPa

Funkar iphone-hållaren till iphone 4?

Den har ju en helt annan form än 3:an....

I annat fall borde ju bugaboo uppdatera! Ni som har iphone hållaren: var har ni haft den? Är den bra?

Har beställt en Iphone 4 och den har tydligen något jättebra gps-program, som gjord för att sätta på buggan och följa pilen Flört

• Honey1982

Ni som haft buggor lite längre - hur fäster ni reflexerna inför vintern?

♥ Adam 060123 ♥ Amelia 100907 ♥
  • the baby
    Dumlekolan skrev 2010-09-30 09:09:48 följande:

Bra att du frågade, jag har själv undrat samma sak! Glad Våran all black står också klar att rullas ut, bara bebisen som envist ligger kvar i magen (BF+5 idag....). Men snart så!
    BF 25/9-2010
  • Noiis
    Honey1982 skrev 2010-09-30 10:04:19 följande:
    Ni som haft buggor lite längre - hur fäster ni reflexerna inför vintern?
    man ska ha reflex fram och på sidan. jag har köpt på apoteket för dom har sånna där man slår fast sånna band! dom sätter jag på sidan vid dom vita tryckknapparna som e till att ta av/sätta på sitt/liggdel.
    jag har även haft sån man har till hundhalband som lyser. dom sätter man på samma sätt
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Noiis

fram på har jag oxå kört olika varianter. på hemma sydd har jag satt en vanlig reflex medans på orginal har jag satt en kilster lapp från tygaffären som man sen stryker bort. lämnar inga märken!

Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Fröken Småland

Ett varningens finger angende iPhonehållaren: tror det är tre personer i tråden som fått sina telefoner förstörda efter att de har släppt från hållaren... Jag skulle inte våga med andra ord.

Om det är två svarta plattor av samma material som botten av varukorgen så är det emballage. Om det är två små platta pinnar så skall de vara i kanaler på kortsidorna på liggdelen.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21