• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Honey1982
    annat82 skrev 2010-10-01 18:29:18 följande:
    Gillar verkligen mina termosmuggar Används både till mig och när vi hade varmvatten med till dottern,
    Köpte min mugghållare till buggan för 250:- den är ju verkligen anpassad för buggans handtag, så har svårt att tro att den passar på andra vagnar men vet inte hur babytravels ser ut heller

Hade min andra mugghållare på buggan först och det funkade väl, men inte alls lika bra som orginalet så nu sitter den på swiften istället. Så har jag ju en på varje
    Vart hittar man snygga termosmuggar? Har också tänkt införskaffa en mugghållare
    ♥ Adam 060123 ♥ Amelia 100907 ♥
  • Fröken Småland
    Dumlekolan skrev 2010-10-01 18:35:35 följande:
    Ok, visst kan hårdplast spricka!
    Nej, jag menade att jag har för mig att det var den transparenta mjukplasten som sprack. Om det nu finns någon sån Drömmer
  • lolo21
    annat82 skrev 2010-10-01 18:29:18 följande:
    Gillar verkligen mina termosmuggar Används både till mig och när vi hade varmvatten med till dottern,
    Köpte min mugghållare till buggan för 250:- den är ju verkligen anpassad för buggans handtag, så har svårt att tro att den passar på andra vagnar men vet inte hur babytravels ser ut heller

Hade min andra mugghållare på buggan först och det funkade väl, men inte alls lika bra som orginalet så nu sitter den på swiften istället. Så har jag ju en på varje
    Tack för ditt svar:) Jaa kan tro att den sitter bäst på buggan, får leta o se om jag hittar någon till syskonvagnen också. Vill ju ha en på varje jag med:)
  • Miniigirl

Nu fortsätter jag med min utfrågning om dethär chassit:P
    Kan man se någon skillnad på det nyaste chassit, och det chassit som gled?

Den jag kanske ska köpa av hade fått chassit utbytt just för att det gled, och det var i januari 09, och då hade dom sagt att felet skulle varit åtgärdat då. Känner mig så osäker! GAAHH...hur ska jag göra?!:S

• MiniM3

Min iphone hållare gick med sönder så den far i backen så hela skärmen sprack ..
    Inte direkt kul :/ 

• Insomnie
    mollan nu skrev 2010-10-01 16:36:54 följande:
    Då hade jag köpt en ny vagn direkt. Du får betala ca 7000:- för en ny bugga från Fruugo.
    Och de andra delarna slits de med. Jag köpte ett nytt chassi för det var billigare, nu ångrar jag mig. Resten av vagnen är från 2007 och ser jättefina ut. Men det märks att de suttit ett barn i vagnen redan innan sonen började åka. Swirvelhjulen är slitna, det är lite svårt att justera mellan sitt och liggläget trots att jag gjort rent och smörjt, vi har lufthjul och nu har skumgummit på ramen spruckit.
    Tack för tipset! Jag har varit inne på Fruugo förut men tvekade... Är det någon/många här som beställt därifrån?
  • straw2008

Det är en 100% pålitlig sida.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Insomnie
    straw2008 skrev 2010-10-01 20:18:13 följande:
    Det är en 100% pålitlig sida.
    Refererar du till Fruugo nu?
  • straw2008

Ja de är visserligen bara en mellanhand men ingen har väl varit besviken på dom vad jag vet?

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Insomnie
    straw2008 skrev 2010-10-01 20:44:02 följande:
    Ja de är visserligen bara en mellanhand men ingen har väl varit besviken på dom vad jag vet?
    Det låter ju bra!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21