• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • straw2008

Om någon undrade så har barnbutiken fått in ocean cam för 12500 kr

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Honey1982
    straw2008 skrev 2010-10-01 17:05:18 följande:
    Om någon undrade så har barnbutiken fått in ocean cam för 12500 kr
    Åhhh den är ju jättefin, vill ha!! Men får absolut inte byta ut min cam för sambon då den köptes i maj.
    ♥ Adam 060123 ♥ Amelia 100907 ♥
  • lolo21

Idag kom Mannen hem med en jättefin termosmugg till mig Hjärta Han vet att jag fryyser så på morgonen, nu kan jag ha varmt the med mig hela vintern:) Men jag måste ju såklart ha en mugghållare! Vad kostar de, ngn som vet? Och vet ngn möjligen om buggas mugghållare passar även till babytravels syskonvagn? :)

• Dumlekolan
    Fröken Småland skrev 2010-09-30 11:33:58 följande:
    Ett varningens finger angende iPhonehållaren: tror det är tre personer i tråden som fått sina telefoner förstörda efter att de har släppt från hållaren... Jag skulle inte våga med andra ord.

Om det är två svarta plattor av samma material som botten av varukorgen så är det emballage. Om det är två små platta pinnar så skall de vara i kanaler på kortsidorna på liggdelen.
    Hur har de lossnat? Är det clipset eller har de åkt ur gummihållaren?
  • Dumlekolan
    linaenn skrev 2010-09-30 09:27:00 följande:
    Är det kanske pinnarna till liggdelen?
    Nej, det är inte pinnarna. De har jag hittat. Det här är böjbara, tunna plastskivor x 2 st ca 20x35 cm /ej exakt mått för jag har dem inte här just nu)
  • Dumlekolan
    Joddan skrev 2010-09-30 21:01:03 följande:
    Min iphonehållare pajjade efter någon vecka...
    Hur pajjade den?
  • Fröken Småland
    Dumlekolan skrev 2010-10-01 18:14:33 följande:
    Hur har de lossnat? Är det clipset eller har de åkt ur gummihållaren?
    Jag minns inte... Finns det någon plast som kan spricka? I så fall kan det ha varit det.
  • annat82
    lolo21 skrev 2010-10-01 17:45:10 följande:
    Idag kom Mannen hem med en jättefin termosmugg till mig Hjärta Han vet att jag fryyser så på morgonen, nu kan jag ha varmt the med mig hela vintern:) Men jag måste ju såklart ha en mugghållare! Vad kostar de, ngn som vet? Och vet ngn möjligen om buggas mugghållare passar även till babytravels syskonvagn? :)
    Gillar verkligen mina termosmuggar Används både till mig och när vi hade varmvatten med till dottern,
    Köpte min mugghållare till buggan för 250:- den är ju verkligen anpassad för buggans handtag, så har svårt att tro att den passar på andra vagnar men vet inte hur babytravels ser ut heller

Hade min andra mugghållare på buggan först och det funkade väl, men inte alls lika bra som orginalet så nu sitter den på swiften istället. Så har jag ju en på varje
  • Dumlekolan
    Fröken Småland skrev 2010-10-01 18:27:04 följande:
    Jag minns inte... Finns det någon plast som kan spricka? I så fall kan det ha varit det.
    Ok, visst kan hårdplast spricka!
  • MissR

Tittade in på www.fruugo.se idag efter sett ett tips om det här i tråden. Men är det verkligen "riktiga" bugabbo??
    Hur kan dom sälja en vagn och en bilstol för 7999:- som i enbutik skulle kosta 12-13.000 ????
    Eller är det bara jag som tycker det är konstigt?
    Någon som beställt därifrån? Bra service?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21