• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • killenkott
    killenkott skrev 2010-10-16 20:46:36 följande:
    Hörni experter !
    Passar Simple world åkpåsar i bee+?
    Såg en så cool silverfärgad på NK,juh ....
    puffar lite för min fråga !
  • bohusbebis
    AnPa skrev 2010-10-17 12:11:30 följande:
    Var det inte ett väldigt bra pris på den här? Vet att det var några stycken här inne som hade en bee+ och ville ha en billig vagn över vintern. Såg denna annons idag och tänkte på er. Bohusbebis bl.a va? www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Frog_1500_kr... OBS OBS det är INTE min annons!
    Åh ja, skulle nog kunnat tänka mig en sliten med för det priset. MEN har ingen i sthlm som kan shoppa åt mig just nu... Dessutom såg jag det först nu och gissar att den inte finns kvar.... Men TACK ändå!!!
  • Stargirl

Gud vad många buggor jag såg idag, satt och åt på ciaociao vid odenplan....Jag såg alla färger och modeller.....seriöst även offwhite special edition och en Denim Frog. Den enda jag inte såg var en Marc Jacobs Cameleon....slurp....den är sjukt fin.

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.finest.se/natali ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫b
  • BeeWee
    Stargirl skrev 2010-10-17 16:19:43 följande:
    Gud vad många buggor jag såg idag, satt och åt på ciaociao vid odenplan....Jag såg alla färger och modeller.....seriöst även offwhite special edition och en Denim Frog. Den enda jag inte såg var en Marc Jacobs Cameleon....slurp....den är sjukt fin.
    Om du såg en gul Bee+ som knallade förbi så var det jag :D
  • Fröken Småland
    killenkott skrev 2010-10-17 15:04:05 följande:
    puffar lite för min fråga !
    Passa lär den ju göra men det finns inga riktigt bra fästanordningar så du får vara beredd på att den kan glida en hel del.
  • Fröken Småland
    Stargirl skrev 2010-10-17 16:19:43 följande:
    Shit, du har ju fixat snoken! Jättefint
  • bohusbebis
    bohusbebis skrev 2010-10-17 16:08:37 följande:
    Åh ja, skulle nog kunnat tänka mig en sliten med för det priset. MEN har ingen i sthlm som kan shoppa åt mig just nu... Dessutom såg jag det först nu och gissar att den inte finns kvar.... Men TACK ändå!!!
    Har inget jättebehov av bugga i vinter förresten, köpte en oförskämt billig Mountain Terrain som passar våra behov i vinter. Tror jag. Men drömma kan man ju....
  • Stargirl
    BeeWee skrev 2010-10-17 16:55:09 följande:
    Om du såg en gul Bee+ som knallade förbi så var det jag :D
    Hahha...nej ingen gul Bee+ en blå och en svart såg jag. Men en gul hade jag kommit ihåg, det är lite mer ovanligt.
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2010-10-17 17:05:43 följande:
    Shit, du har ju fixat snoken! Jättefint
    Jep, äntligen....så nöjd!! Ingen pyttenäsa fortfarande men rak och lite snyggare än den gamla.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21