• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Bellbox
    Stargirl skrev 2010-10-17 18:29:02 följande:
    Förresten...Bugaboo nyrekryterar.....nästa vecka syns annonsen på bugaboo.com
    Vilken del av landet? Gissar på 08-land *morr*
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2010-10-17 19:00:05 följande:
    *uppdaterar CV*

Bellbox skrev 2010-10-17 19:27:21 följande:
    GBG området specifikt.....
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.finest.se/natali ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫b
  • Kavat
    Stargirl skrev 2010-10-17 19:32:34 följande:
    Är någon här sugen på att passa en 10-veckors under dagarna?! Måste bäras i bärsjal dock och ammas varannan timme just nu... Kyss
  • Bellbox
    Stargirl skrev 2010-10-17 19:32:34 följande:
    Undrar vad de söker för typ av erfarenhet/yrkesbakgrund?
  • Fröken Småland
    Kavat skrev 2010-10-17 19:42:02 följande:
    Är någon här sugen på att passa en 10-veckors under dagarna?! Måste bäras i bärsjal dock och ammas varannan timme just nu... Kyss
    Du och jag kan dela en tjänst (och ungar) Drömmer
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2010-10-17 21:04:39 följande:
    Du och jag kan dela en tjänst (och ungar) Drömmer
    Fasen vad kul det hade varit! Och faktiskt, jag tror vi kompletterar varandra så det hade funkat perfekt! Solig *ser fram emot att skriva dubbel-cv:t*
  • Stargirl
    Bellbox skrev 2010-10-17 19:57:00 följande:
    Undrar vad de söker för typ av erfarenhet/yrkesbakgrund?
    Kommer att synas online idag....senare. Postar kanske länk i bloggen oxå. Så håll utkik. Bästa bästa bästa personen kommer att få ett toppjobb med världens roligaste produkt i världens bästa företag
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.finest.se/natali ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫b
  • Bellbox

Måste bara säga att denna tråd är "outstanding" jämfört med andra märkes-trådar!
    -men det visste ni ju sen innan ofcourse

Därför dristar jag mig att ställa en fråga om en annan vagn som jag köpte till ett vrakpris igår för att ha som andravagn till min älskling Bugga Cam DrömmerHjärta Min erfarenhet är nämligen att ni HÄR vet det mesta om det mesta!! (am I right?!)
    En UJ single från 06/07... Vet att ni ibland pratar om denna vagn här & kanske har någon av er andra också en sådan som andravagn?
    Det jag inte FATTAR är hur jag ska ändra axelremmarna som sitter i lägsta läget (för de minsta barnen) och alltså är påsydda där. Det finns ju sen utskurna horisontella skåror så att man ska kunna höja dessa axelband antar jag, men HUR???!!!
    Ska man på något vis försöka få igenom "kroken" som sitter på slutet av dessa axelband (som man lossar från höftbältet) genom denna skåra eller vad?? Kan för mitt liv inte se hur det skulle gå till ens med våld

Som sagt; Buggan är min stora kärlek (vilket bara förstärks när man ställs inför ANDRA vagnars dumma lösningar)

• Fröken Småland
    Bellbox skrev 2010-10-18 10:42:01 följande:
    Måste bara säga att denna tråd är "outstanding" jämfört med andra märkes-trådar!
    -men det visste ni ju sen innan ofcourse

Därför dristar jag mig att ställa en fråga om en annan vagn som jag köpte till ett vrakpris igår för att ha som andravagn till min älskling Bugga Cam DrömmerHjärta Min erfarenhet är nämligen att ni HÄR vet det mesta om det mesta!! (am I right?!)
    En UJ single från 06/07... Vet att ni ibland pratar om denna vagn här & kanske har någon av er andra också en sådan som andravagn?
    Det jag inte FATTAR är hur jag ska ändra axelremmarna som sitter i lägsta läget (för de minsta barnen) och alltså är påsydda där. Det finns ju sen utskurna horisontella skåror så att man ska kunna höja dessa axelband antar jag, men HUR???!!!
    Ska man på något vis försöka få igenom "kroken" som sitter på slutet av dessa axelband (som man lossar från höftbältet) genom denna skåra eller vad?? Kan för mitt liv inte se hur det skulle gå till ens med våld

Som sagt; Buggan är min stora kärlek (vilket bara förstärks när man ställs inför ANDRA vagnars dumma lösningar)
    Axelbanden får du bort enligt samma princip som t ex banden på en bilbarnstol. Själva "brickan" som gör att banden sitter fast skall vinklas (från baksidan) och sen puttas ut genom hålet på framsidan. Busenkelt i teorin men kan kosta några naglar i praktiken
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21