• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Honey1982
    Senap skrev 2010-11-17 15:41:59 följande:
    Jag pratade med Bugaboo och alla återförsäljare kan beställa sådana som reservdel.
    Jag beställde mina från Bonti och det fungerade jättebra. Nu är vagnen som ny igen. *glad*
    Tummen upp för servicen på Bonti. Fick en reservdel hemskickad till mig i Linköping eftersom jag inte kunde ta mig till butiken. De var mycket tillmötesgående och jag fick hem den bara någon dag efteråt.
    ♥ Adam 060123 ♥ Amelia 100907 ♥
  • stjernan

Vad gäller skötväska kan jag tipsa om fjällräven kånken mini om man vill ha en liten väska. Ja, man kan ju ha den stora också förresten. Den har ju en knapp upptill så att man kan hänga den med handtaget på styret och knäppa så sitter den fast:) jag gillar mini modellen för jag tycker man får plats med precis det man behöver! Hade en slip hop innan och tyckte den var stor och klumpig, jag har en tendens att samla på mig massa onödiga grejer om det finns plats i väskan...

• stinamaria
    Hannah74 skrev 2010-11-17 15:44:42 följande:
    Beställde nya vita runda förra veckan här i Gbg. Babyhörnan backaplan. De hade ett par inne som tur är.
    Kostade 200:-/par.
    De skulle ha 200 till för byte, men det var jättelätt att göra själv.
    Åh, vad bra! Bor ju i gbg och ganska nära babyhörnan=) Får åka dit nästa vecka och beställa då. Ja, byta själv kan jag göra, skruvade loss en idag och var ju enkelt. Galet att det vill ha 200 för det haha!

Tack till er andra som svarat med!
  • Hannah74

Ring först och hör om de har inne så slipper du en onödig resa:)

• stinamaria
    Hannah74 skrev 2010-11-17 21:25:49 följande:
    Ring först och hör om de har inne så slipper du en onödig resa:)
    Kan det någonsin bli onödigt att omges av vagnar och få en chans att klämma på bee+? Förvånad
  • lillkorpen
    zasata skrev 2010-11-17 21:32:28 följande:
    Hur är frugoo egentligen? om man tittar på hjul
    www.fruugo.com/se/sv/sek/product/803404/bugab... men 375kr i frakt? :O
    Jag köpte hela vagnen + babyskydd + bas + annat där och de har en enhetsfrakt. Dvs hur mycket du än beställer så är det bara den summan. Sjukt tråkigt om man bara ska ha något litet, men jättebra om man ska ha massor med saker.

De säljer ju en massa annat också, du kanske kan beställa ihop med någon kompis och dela på frakten? Så slipper du ta den smällen själv. 
  • lillkorpen
    Emmelinan skrev 2010-11-17 15:04:11 följande:
    Lillkorpen: vi är oxå ute supertidigt! Tidigare än er, vår lilla kommer inte förrän april!! :) men vi beställde en frog vilket ska utgå i slutet av året och de har bara begränsat antal kvar så vi ville inte riskera bli utan! ;)
    Ja då är det ju bäst och passa på! Så får du gott om tid att köpa på dig tillbehör och pimpa den om du skulle vilja det också.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21