• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Asereht

Vi använde liggdelen tills minsteman blev ca 8 månader. Då började han klättra omkring så det kändes inte säkert längre. Det var med sorg vi bytte. Jag gillade verkligen buggan med liggdel dessutom tycker jag att den är snyggare med liggdel.

• Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-11-14 12:51:06 följande:
    Vi använde liggdelen tills minsteman blev ca 8 månader. Då började han klättra omkring så det kändes inte säkert längre. Det var med sorg vi bytte. Jag gillade verkligen buggan med liggdel dessutom tycker jag att den är snyggare med liggdel.
    *håller med*
  • Stargirl
    Vi bytte runt 4 månader, åkte då på semester och ville testa sittdelen, när vi kom hem så bytte vi till liggdelen igen i ett par veckor och sedan till sittdelen igen.
  • Kavat
    Överbandsfürern skrev 2010-11-15 11:25:12 följande:
    En liten undran, ska det verkligen låta såhär när man drar den framoch tillbaka?

" target="_blank">

Nej! Men vad är det som låter? Kan du lokalisera ljudet?
  • Överbandsfürern
    Kavat skrev 2010-11-15 11:27:46 följande:
    Nej! Men vad är det som låter? Kan du lokalisera ljudet?
    Det låter både i mitten, alltså där handtaget sitter fast, i själva navet i mitten.(jag är så bra på att förklara ju ) Samt även där ramen är iklickad, alltså att det är ett knackande när man vickar på ramen.
    Jag har inte testat att smörja med något ännu, är det silikonspray som är det bästa? har för mig sambon smorde med det när jag hade gjort rent hjulen sist.
    Tror inte man hör gnisslet från hjulen, annars finns det också.

Och jag förstår inte h u r jag kan ha sån otur jämt Jag kör den verkligen med bomullshänder, inget drag i trappor, ungarna får inte ens peta på den.
    Är mer rädd om vagnen än om barnen ibland känns det som
  • Hannah74

Kanske det som är felet. Den behöver lite rough love;)

• Bellbox
    jag tycker motsatsen
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • BaBBels
    Bellbox skrev 2010-11-15 18:08:39 följande:
    jag tycker motsatsen
    Jag tycker samma som du Cool att den är snyggare med sittdel. Alla är vi olika!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21