• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Överbandsfürern

Åhhh, jag såg en All Black (heter den va?) på stan i lilla Säffle idag... shit va snygg den va. Jag gillar annars inte svarta vagnar (tråkiga ) men HUR kan en bugga bli tråkig?? nje just det

• Ami755
    Jossanjo skrev 2010-11-16 21:29:09 följande:
    Har hört det kommer massa nyheter något snack om 107? kan någon länka eller berätta pls? 
    Du hittar 107an på beba.se   Denim !! Me like
  • Jossanjo

har red edt själv, lik denna i denim, måste säga mitt svarta chassi är finare till denim tycker jag..
    varför heter dom 107?

• Noiis
    Jossanjo skrev 2010-11-16 22:20:37 följande:
    kommer bugaboo bee 107 denim att säljas i Sverige?
    ja!
    missa inte att det är nitar i sufleterna på både bee och cam. dessutom är denim tyget mörkare än både denim 007 och red edt!
  • Jossanjo

okej, tack för snabbt svar.
    Red edt är mörkare än denim 007, då måste detta nästan vara svart, snyggt.
    Gillar det där med nitar åxå, är ute efter been, vart kommer den säljas och när?

• Noiis
    Jossanjo skrev 2010-11-16 22:49:13 följande:
    okej, tack för snabbt svar.
    Red edt är mörkare än denim 007, då måste detta nästan vara svart, snyggt.
    Gillar det där med nitar åxå, är ute efter been, vart kommer den säljas och när?
    nu minns jag inte men 1a eller 2a veckan i jan! vilka som kommer få in dom vet jag inte men jag har hört ryktas om att Kidzshop och bonti ska få in dom. men de e inget jag fått bekräftat av nån av dom då jag inte har haft tid att fråga
  • thj
    Sjukhus Mamman skrev 2010-11-16 22:51:31 följande:
    nu minns jag inte men 1a eller 2a veckan i jan! vilka som kommer få in dom vet jag inte men jag har hört ryktas om att Kidzshop och bonti ska få in dom. men de e inget jag fått bekräftat av nån av dom då jag inte har haft tid att fråga
    Jag kan bekräfta det
    Lev idag,imorgon kan det vara försent!
  • lillkorpen

Hej alla! Följt den här tråden ett tag och nu är det äntligen min tur att skriva något, buggan kom på posten idag!

Har en fråga då, givetvis, har ni skötväska hängandes på vagnen, och i så fall hur fäster ni den? Om ni fäster den. Jag har en Cameleon och en skötväska av den äldre modellen, tänkte jag skulle hänga den på styret men då läste jag i manualen att "All belastning på styret har en negativ inverkan på barnvagnens stabilitet.", vågar man hänga den där ändå?

Är så kär i vagnen att jag nästan är orolig för att använda den.  

• Snoppan

Lillafrugan: finns de hjärterum.... :)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21