• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-12-23 12:48:32 följande:
    Nu måste jag ge mig in i diskussionen. Först och främst vill jag klargöra att jag inte har något alls att göra med annonserna som diskuteras, dvs jag har ingen aning om de är seriösa eller inte. Däremot vill jag säga att jag vid flera tillfällen haft både två och tre buggor här hemma och det kan man ju diskutera hur normalt det är. Men det är fullt möjligt och jag har aldrig idkat några skumma affärer.

God jul!
    nej det är ju inte alls normalt
    Hjärta God jul bästa du!
  • Al Zahra

Någon som har erfarenhet om spruckna ramar!? Alltså under där man klickar av sitt/liggdelen!

• Fröken Småland
    Al Zahra skrev 2010-12-24 00:15:29 följande:
    Någon som har erfarenhet om spruckna ramar!? Alltså under där man klickar av sitt/liggdelen!
    Vet inte exakt vad du menar men det är sannolikt ett ovanligt problem. Kontakta din ÅF för ditt barn åker inte säkert om det är sprickor i plasten.
  • Al Zahra

Nej han satt inte speciellt säkert han var ju visserligen fastspänd men han kunde nog gjort sig illa när ena sidan nästan gick i backen...Vi har kontaktat dom det är inte bara en spricka den är helt av.. Tänkte om det var någon som hört om liknande?

• Polarnochpyret
    AnPa skrev 2010-12-22 19:11:35 följande:
    @ polarnochpyret: grattis! Bee är undebar, liten, nätt, smidig och söt! Ska ni köpa en bee eller bee+. Begagnad eller ny? *nyfiken*
    Jag tror nog att vi kommer försöka att hitta någon begagnad sen om det är en bee + eller den gamla bee spelar nog inte så stor roll för vår del, men är det stor skillnad på dem? Vi ska även åka och kika på dem i butik först tänkte vi mest bara för att känna lite på den. 
  • LHUF

vilken sida är bäst att beställa från om man vill beställa en bugaboo utomlands ifrån?  Och hur fort har ni fått era vagnar efter beställning?

Vet inte om detta räknas som svammel  

Tilde 080319
  • Miss Lau
    zasata skrev 2010-12-23 13:31:31 följande:
    Är det någon som kör med sin bee nu? hur funkar det?
    Har försökt men det gick verkligen inte. Tror inte ens att jag tar mig från parkeringen in till centrum här ute. Nu har vi köpt en beg. Brio Sitty att ha liggandes i bilen under vintern och jag ära faktiskt positivt överraskad
  • mollan nu
    LHUF skrev 2010-12-25 18:58:17 följande:
    vilken sida är bäst att beställa från om man vill beställa en bugaboo utomlands ifrån?  Och hur fort har ni fått era vagnar efter beställning?

Vet inte om detta räknas som svammel  
    jag har beställt från babytrader flera gånger och har fått mycket bra service från dem. Inga problem med reklamationer där inte.
    Beställde första vagnen där 2007 och det tog 5 dagar att få hem vagnen. Beställd ett chassi för mindre än ett år sen och det tog 6 dagar.
    Fick ett nytt toppset då ett var lite felsytt och det tog bara 3 dagar att få hem. Så det kan gå fort om allt finns i lager. 
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21