• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • stjernan

Skum vagn... Den ser ju ut som en bugga på alla delar förutom däcken. Är det nån Kina kopia tro? Eller nån som målat fälgarna med silverfärg?

Och mitt i allt detta har jag min cam ute till försäljning... Men det kan kanske vara en fördel bland alla skojare?

• Asereht
    stjernan skrev 2010-12-21 16:43:49 följande:
    Skum vagn... Den ser ju ut som en bugga på alla delar förutom däcken. Är det nån Kina kopia tro? Eller nån som målat fälgarna med silverfärg?

Och mitt i allt detta har jag min cam ute till försäljning... Men det kan kanske vara en fördel bland alla skojare?
    De kan ju ha bytt däck också. Alla köper ju inte originaldelar om något behöver uppdateras. Har sett många konstiga varianter.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Katjan

Stjernan- Det är en kopia. Skrev för ett tagsedan i tråden att det finns en del kopior med sådana hjul. Ser tyvärr många i Sthlm. Hoppas du får sålt din vagn snart trots att det finns så många kopior ute.

• Bellbox
    Katjan skrev 2010-12-21 16:56:47 följande:
    Stjernan- Det är en kopia. Skrev för ett tagsedan i tråden att det finns en del kopior med sådana hjul. Ser tyvärr många i Sthlm. Hoppas du får sålt din vagn snart trots att det finns så många kopior ute.
    Åh vad jobbigt att se dessa på stan!! För min del skulle det klia i fingrarna att gå fram och fråga personen ifråga om de köpt den ny eller begagnad... Är den ny kan man ju fråga vart sjutton de köpt den
    men man vill väl inte såra någon heller som köpt en falsk kopia ovetandes, men JAG hade nog velat att någon sa det till mig i.o.f om jag tänker efter *svårt dilemma*
    Drömmer
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • stjernan

Jag har faktiskt aldrig sett nån kopia ute på stan nån gång! ( säkert ett tecken på att jag är i stan för sällan;)) Eller ja, crescents kopia har jag ju sett men de utger sig ju inte för att vara bugaboo heller

• Stargirl
    annat82 skrev 2010-12-21 16:36:05 följande:
    Och ännu fler på blocket:
    www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon_som...

"Unik modell med silverfärgade fälgar"

Själv har jag dessutom väldigt svårt för annonser med tillägg att varan säljs efter ett visst datum. Då kan man väl lägga ut annonsen efter det datumet
    Kopia....men det fattar väl alla....eller?
  • Bellbox
    stjernan skrev 2010-12-21 18:12:49 följande:
    Jag har faktiskt aldrig sett nån kopia ute på stan nån gång! ( säkert ett tecken på att jag är i stan för sällan;)) Eller ja, crescents kopia har jag ju sett men de utger sig ju inte för att vara bugaboo heller
    vad ligger din ute för nu?
    Har du fått några napp?
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • annat82
    Bellbox skrev 2010-12-21 17:05:02 följande:
    Åh vad jobbigt att se dessa på stan!! För min del skulle det klia i fingrarna att gå fram och fråga personen ifråga om de köpt den ny eller begagnad... Är den ny kan man ju fråga vart sjutton de köpt den
    men man vill väl inte såra någon heller som köpt en falsk kopia ovetandes, men JAG hade nog velat att någon sa det till mig i.o.f om jag tänker efter *svårt dilemma*
    Drömmer
    Jag skulle nog vilja veta om så hade varit fallet. Hade antagligen blivit skitförbannad också, men på den som sålt den till mig i så fall, om den som berättade gjorde det lugnt och snällt
    Sen ska man nog i så fall fråga vad de har för vagn först och se vad man får för svar. Kan ju va så att de medvetet köpt en kopia

Men jag har nog bara sett en kopia i verkligheten hittills, som jag sett att det var kopia iaf.
  • stjernan

Pixter- den ligger ute för 6500. Får se om det går att få så mkt.
    Avvaktar tills efter helgerna med att sänka priset isf om inget händer. Kanske inte är bästa tiden att sälja vagn nu heller...

• stjernan

Annonsen med kopian är borttagen nu såg jag

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21