• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • MissR

Stämmer det att det finns en gammal och en ny modell på åkpåse?
    Vad är isåfall skillnaden?

• lissats

Fröken Småland- ja det gjorde jag. Hmm..Skulle kunna skifta iof. Det står inget på dom så man vet vad som är rätt o fel? Men sen dom där skenorna. Kan man sätta dom på fel plats också?

• lissats

Anpa- det är en canvas. Den verkar sne för om jag håller i den på ena sidan bak så blir den slät o fin. Så fort jag släpper så "drar" den upp sig igen. Nått fel måste jag ha gjort :D

• Katjan

Lissat- det står in r eller v någonstans på fästerna? Ibland står det på insidan av fästet o ibland på en utav armarna där man stoppar in suflett skenorna. Kontrollera så att du inte har satt fästerna uppochner även ifall de sitter på rätt sida.

• Fröken Småland
    lissats skrev 2010-12-22 20:12:57 följande:
    Fröken Småland- ja det gjorde jag. Hmm..Skulle kunna skifta iof. Det står inget på dom så man vet vad som är rätt o fel? Men sen dom där skenorna. Kan man sätta dom på fel plats också?
    Pinnarna kan bara sitta på ett sätt och spelar ingen roll om de är fram eller på mitten.
    lissats skrev 2010-12-22 20:16:20 följande:
    Anpa- det är en canvas. Den verkar sne för om jag håller i den på ena sidan bak så blir den slät o fin. Så fort jag släpper så "drar" den upp sig igen. Nått fel måste jag ha gjort :D
    Det låter som att sufflettfästena sitter fel. Testa att byta plats på dem.
  • Nanook

Undrar om en varukorg till cameleon även passar till en frog?

Mamma till fyra busfrön, o2, o3, o5 och o8 + en på väg bf 11/04
  • stjernan

Miss R: ja det stämmer! Den nya modellen är " utställd" nertill så att den blir rymligare eller hur man ska säga, vilket inte den gamla är. Man ser det ganska tydligt om man ser en bild och jämför dem.
    Jag har den gamla och gillar den.

• BeautifulFlower
    AnPa skrev 2010-12-22 19:17:24 följande:
    En till! Haha det här är ju helt sjukt, 4 eller är det 5 (?) vagnar som säljs av samma person! Det här är ju gamla chassit så helt klart en annan vagn! www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_cameleon__me...
    jag anmälde honom tidigare idag hos blocket.se... får se vad som händer nu
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21