• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Noiis

Ser kopior dagligen. Bor 3 st här med kopior! Inte likadana men typ. På noas sjukhus kan man springa på dom oxå. Sist när jag var på Ikea möttes jag av en kopia oxå. Dom flesta har tyvärr oftast orginal top tyger

• Polarnochpyret

Hej

Efter lite diskussioner så är jag och sambon på jakt efter en Bee, och jag tänkte höra med er experter vad det är man ska tänka på om man kikar på blocket? (Om det nu är något man ska tänka på)

Men först och främst är Bee en smidig lite nättare vagn??

tacksam för svar 

• stjernan

Jag skrev i min annons att chassit är utbytt 09 och att det är det nya med popnit som inte ska glida. Var det dumt tror ni? Tänker att det kanske bara oroar nån som inte vet nåt om bugaboo. Att chassit är nytt bör väl stå då det bör höja värdet lite men kanske ska jag ta bort det andra? Ev kanske jag gör det om jag måste sänka priset sen

• Bellbox
    stjernan skrev 2010-12-21 21:11:10 följande:
    Jag skrev i min annons att chassit är utbytt 09 och att det är det nya med popnit som inte ska glida. Var det dumt tror ni? Tänker att det kanske bara oroar nån som inte vet nåt om bugaboo. Att chassit är nytt bör väl stå då det bör höja värdet lite men kanske ska jag ta bort det andra? Ev kanske jag gör det om jag måste sänka priset sen
    svårt att säga.. tror det är bra ändå att du skrev det eftersom jag dett ett antal annonser där de med den ÄLDRE modellen alltid framhäver/poängterar i sina annonser hur deras äldre är så mycket bättre än de "farliga" nya
    -gäller ju att se till att ingen annan säljer sin först eller vad?
    Drömmer

Jag fick nyss sålt min från sommaren 09 utan tillbehör för ca 6500 så det borde gå bra för dig med!
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • lissats

Jag får inte till min suflett på vagnen, den blir liksom inte spänd överallt, bubblig. Vad gör jag för fel?

Det var när jag la dit åkpåsen det började. Kämpade länge med att få dit sufletten o väl på plats ser det hemskt ut. Ska man ta bort sittdelstyget kanske? Det har jag nämligen kvar.
    Första ggn med åkpåsen. Tips tack :)

• annat82
    AnPa skrev 2010-12-22 19:01:13 följande:
    Ytterligare en fotad på samma ställe: frågan är ifall det är samma chassi på alla 3 eller ifall det är 3 plus vagnar? Stöldgods? www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_cameleon__20...
    Såg också den och tycker verkligen det är lite väl många annonser.
    Tycker det ser ut som samma chassi och hjulen är ganska lika mycket slitna på alla bilder. Tycker mugghållaren sitter lika också. Fast den är ju lätt att flytta på
    Undrar lite gör man ju ändå
  • AnPa

@ lissats: vad har du för suflett? Fleecen är näst intill omöjlig att få slät. *avskyr* Annars prova att ta bort sittdelstyget. Vi har bugga-åkpåse i och canvassuflett (inget sittdelstyg under). Tycker inte att det är så bubbligt. Å andra sidan har jag sprayat sufletten med blomspruta då den är utfälld, blir slätare då ;)

• AnPa

@ polarnochpyret: grattis! Bee är undebar, liten, nätt, smidig och söt! Ska ni köpa en bee eller bee+. Begagnad eller ny? *nyfiken*

• Fröken Småland
    lissats skrev 2010-12-22 05:21:22 följande:
    Jag får inte till min suflett på vagnen, den blir liksom inte spänd överallt, bubblig. Vad gör jag för fel?

Det var när jag la dit åkpåsen det började. Kämpade länge med att få dit sufletten o väl på plats ser det hemskt ut. Ska man ta bort sittdelstyget kanske? Det har jag nämligen kvar.
    Första ggn med åkpåsen. Tips tack :)
    Det kan också hända att du har satt sufflettfästena på fel sida om du tagit bort dem?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21