• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Sara E
    Fröken Småland skrev 2011-02-10 18:24:09 följande:
    Och just det; ni har kollat www.fruugo.se om de fortfarande säljer Bugaboo va?
    Jag har checkat det.
    De verkar inte ha bugaboo
    ♥Oscar 11/2-07♥William 22/11-08♥
  • Fröken Småland
    Sara E skrev 2011-02-10 18:26:01 följande:
    Jag har checkat det.
    De verkar inte ha bugaboo
    Det är inte många veckor sen som folk i tråden fick Buggor därifrån. Prova att maila, kanske de är som Ping-pong som inte kan/vill/får ha märket på sin hemsida?
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • rosenkind
    Fröken Småland skrev 2011-02-10 18:19:28 följande:
    Kolla också www.pramworld.co.uk och ping-pong (minns inte adressen men googla). Ping-pong är en tysk webbutik som säljer Bugaboo även om det inte står på hemsidan, man får maila för offert.
    Jo, jag tyckte jag mindes det var nåt "skumt" med ping pong så jag mailade faktiskt dem.
    Pramworld blir samma pris i euro...fortfarande billigare än att köpa här hemma men men...
    Man ska inte fundera för länge
    ** carpe diem **
  • straw2008

Vad är det? En varukorg??

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • mollan nu

någon som vet vart man kan köpa adaptern som passar akta gracos babyskydd? Har för mig att kidzshoppen hade den förrut men hittar inte nu.

♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • Fröken Småland
    straw2008 skrev 2011-02-10 20:48:28 följande:
    Vad är det? En varukorg??
    Det är en Shop & drop från P&T. Den lägger man i botten av varukorgen som en innerväska och så kan man flytta den som man vill. Har ett handtag också ifall man vill bära med sig den.
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Wailea
    rosenkind skrev 2011-02-10 18:00:17 följande:

Ni som köpt er bugaboo i utländska webshopar, var har ni köpt?

Trodde äntligen jag hade bestämt färg...grå bas o svart topset (aningen tråkigt jag vet...tänkte köpa ett offwhite topset på samma gång )
    Gick in på babytrader o ser att de höjt priset med 100 eur De ger 50 eur discount men ff är priset alltså 50 eur högre...finns det nån annan webshop jag kan beställa från?

Lite irriterande för jag mailade t.o.m. babytrader och de sade att priserna kommer stiga in "nearest weeks"...och det svaret fick jag i måndags! Hade jag vetat att de skulle stiga så snabbt hade jag beställt redan då...
    50 eur är väl inte hela världen men irriterande...

Vilken tur att jag hann beställa då, nästan 2000kr dyrare nu än vad jag gav då. Vagnen skulle skickas idag undrar hur lång tid det tar innan jag har den ,hoppas på måndag
    Fröken Småland skrev 2011-02-10 18:24:09 följande:
    Och just det; ni har kollat www.fruugo.se om de fortfarande säljer Bugaboo va?
    Nix och de kommer förmodligen ej tillbaks där, avtalsfråga för butikerna som säljer utanför sitt eget land då iom att sidan är "svensk" då. Eller finsk...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21