• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • alex2010

Vad är det för nyheter med Cam + och när kommer den till Sverige? Har precis köpt en ny cam och undrar om jag blivit snuvad på en massa förbättringar :-P

• alex2010

Såg en annons på blocket om en som sålde cam + och nu verkade det som babycare.nl hade cam +. Dock är min holändska inte så bra, jag kanske har missuppfattat det hela? (Jag är säker på att det gäller just cam och inte bee)

• Joddan
    alex2010 skrev 2011-02-10 22:56:22 följande:
    Såg en annons på blocket om en som sålde cam + och nu verkade det som babycare.nl hade cam +. Dock är min holändska inte så bra, jag kanske har missuppfattat det hela? (Jag är säker på att det gäller just cam och inte bee)
    Låter lite mystiskt, jag har då inte hört något alls om CAM+. Hittade inget på hemsidan du angav. Låter någon annan svara på din fråga. Men jag tror att det är någon slags missförstånd
    Silas 2009-03-03 Lillasyster Lily bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • alex2010

Om du klickar dig fram till cameleon på www.babycare.nl så står det att det är cameleon + (plus). Hoppas någon kan reda ut det åt mig för jag är så nyfiken.

• Joddan

"This is the new Cameleon series +.
    Series + has a new clip-lock system for the handle bar height adjuster, a slightly changed fabric and new maintenance-free wheels that never run flat."

• bohusbebis

blev lite nyfiken och lät datorn översätta holländskan:

Den nu levererat Cameleon Cameleon rör + (plus).
    Den Cameleon + identifieras genom ett nytt system för att justera styret höjd, en något modifierad ny skumfyllda klädsel och bakhjul som inte längre tomma.

• Joddan
    bohusbebis skrev 2011-02-10 23:08:27 följande:

blev lite nyfiken och lät datorn översätta holländskan:

Den nu levererat Cameleon Cameleon rör + (plus).
    Den Cameleon + identifieras genom ett nytt system för att justera styret höjd, en något modifierad ny skumfyllda klädsel och bakhjul som inte längre tomma.

Hahah! Härligt översättning. Låter lite som ändringarna typ 07/08 med skumhjul etc...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21