Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland
    Sweetheartno1 skrev 2011-04-28 20:31:43 följande:
    Då kanske den inte fungerar till camen ?! För Easywalkern är det väl mindre liggdel på  ? 
    Storleksmässigt tror jag det kan funka men suffletten ser ut att vara bra mycket mer rundad så risken är att tyget inte räcker till runt den fyrkantiga Cameleonsuffletten. Men visst var det en smart design på den?
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-04-29 10:33:33 följande:
    Duckar också för ruttna ägg och drar samtidigt en lättad suck över att jag redan gjort åttiotalet.

Jag gillar färg och har inget mot mönster men det där föll mig inte i smaken alls. Filten var fin dock men jag håller mig till mina hemvirkade istället.
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-29 10:51:44 följande:
    nää dom där mönstrena gillar inte jag! min farbror hade hela sitt hem med sånna mönster under 80 talet. och jag längtar inte tillbaka
    Alltså jag brukar verkligen försöka vara positiv och säga något snällt om allt men de där tygerna... de var inte ens snygga på 80-talet Obestämd
  • Fröken Småland
    Galia skrev 2011-04-29 18:30:36 följande:
    Är det samma på alla bilderna och är det denna ?

Eller är det något annat märke? Zunblock har en något dyrare såg jag här 
    Vet att Zunblock varit "bäst i test" när det gäller solskyddskläder så kanske är de bättre på såna här produkter också?

Sen tänkte jag fråga er vad ni har istället för åkpåse nu när det är varmt ute. Känns som att en filt lätt glider av? Skulle gärna ha åkpåse variant tunnare.
    Min kommer från Protect-a-Bub och har några år på nacken. Jag minns att jag köpte det från Danmark för det fanns inte i svenska webshopar den gången. Den du länkade till såg fin och väldigt prisvärd ut
  • Fröken Småland
    rivkale skrev 2011-05-01 13:10:01 följande:
    Ojojoj jag ÄLSKAR Donkeyn!!!! Måste bara ha den till min tvåa som föds om en månad. Man kan ha svart eller creme-färgad botten, så utbudet är inte lika stort som till Cam. Och man kan inte använda samma som ngn ovan sade. Jag har sett den live, och jag tycker inte att det finns någon syskonvagn som kan mäta sig med denna på ngt sätt!

Är det okej att man joinar eran tråd förresten?
    Välkommen! Solig
  • Fröken Småland
    straw2008 skrev 2011-05-01 13:53:59 följande:
    Fröken spargris, jag älskar gamla been, vi har den nya o tycker inte den är lika bra eller fin alls! Mitt första barn hatade att åka i sin fixerade sits på cammen, JAG älskar den!!
    Haha, jag tänker mest på att du tycker att alla nya tyger är fula, allt hemmaknåpat är skitfult osv (de flesta av dina inlägg är faktiskt förvånansvärt negativa). Visst, det behöver inte bara vara hyllningar här i tråden men det är väl ändå lite för fanclub-känslan man hänger här? 
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21