väntar bara på min läkartid som är den 27 okt, på onsdag. Hoppas på en vettig läkare som kan ge mig lite svar på en del frågor. Känner mig väldigt nere annars, undrar om jag håller på att bli deprimerad? är för mkt just nu känns det som, och graviditeten känns bara jobbig och oroande just nu, har ingen hopp om att det ska gå vägen
pga omständigheter som att jag måste ta hand om min 1 åring också, kan inte bli sängliggande, ush min stora skräck! vill inte förlora hennes andra år!
ibland blir man så arg över att behöva ha ett sånt här problem, och INGEN i min familj/släkt har det heller, jag har inte opererats eller liknande heller. Blää för allt idag 
med sonen går det ok! på skolan märker de inte av hans adhd, och inte heller utredarna märkte personligen på honom, men de satte ändå en diagnos? men vi är ganska säkra, så mkt stämmer. Och nu får han ju extra hjälp och uppmärksamhet i skolan, så det behöver han i vilket fall som helst då han är extrem prematur och är lite efter i vissa saker, men extrahjälp skulle han aldrig få utan diagnos. men men, man märker väll mer i ettan och framåt. Han är ju intensiv, men vi klarar det precis