Schäfer skrev 2010-10-22 12:59:41 följande:
Hahaha, känner mig inte alls dum

Hahaha..Inte lätt att ha koll på allt som händer...
karo skrev 2010-10-22 15:23:35 följande:
SaraDK Vi har väldigt lik bakgrund hoppas att det slutar bra för oss denna gång... Hur glad jag än är för vår son så längtar jag att få uppleva allt det där" bebisvanliga". och alla extra läkar- hab besök som man måste göra nu.
Jag har varit på förberedande samtal idag, och det kändes väll ok. det jag är mest nervös för just nu är bedövningen då jag är OTROLIGT sprut rädd. När de skulle ta blodprov idag så lyckade de efter 3 gången och byte av personal.
Han mätte bebis huvud på VUL idag för han sa att man fick ett mer korrekt veckotal, då var jag 13+0 (huvud till rumpa 12+2)
Håller med om att man vill uppleva det "vanliga"... Många av mina kompisar som har friska barn tycker att det låter elakt att jag säger så, men de med handikappade barn vet exakt vad jag menar... Man älskar ju sitt handikappade barn fast man vill ha det vanliga med, börja krypa o gå och vara på barngrupper och sånt också...
Jag var på förberedande samtal i torsdags. Ska inte du bli sövd? Jag tycker att det är mest obehagligt med narkosen...
Jag ska se om de kan se könet, vi vill gärna veta...