SaraDK skrev 2010-10-26 19:12:09 följande:
Vill bara meddela att jag kommit hem efter cerklage-op och ett dygn på sjukhuset. Läkaren sa att allt gick jättebra, så nu är det bara att hålla tummarna! Men...guuuud, vad det gör ont!!!
välkommen hem! sen nu till å vila ordentligt så det får läka i fred, hoppas det onda ger med sig!
Schäfer skrev 2010-10-26 17:03:23 följande:
Ok, nu kommer lite fåfänga...ställde mig på vågen idag och har redan gått upp 8-9 kilo

är ju bara i v.20!!! I förra graviditeten gick jag totalt upp 14 kilo och det tyckte jag var gott o väl

Vart ska det sluta denna gången *hjälp*
du är inte ensam

jag tror jag låg på ca + 10 kg i vecka 20, så nu vägrar jag väga mig

jag inser ju att jag kommer gå upp massor. min kropp som är van fysiskt arbete 8-10 timmar/dag i lagårn + minst 1 timmes långpromenad el annan träning. Jag försoffar mig totalt. Skulle visserligen kunna äta lire bättre å så, men jag orkar inte bry mig, känns som jag har nog med annat. Får ta tag i det till våren helt enkelt!
nått som jag ser som ett stort + är att bäbisen kommer på vintern och sen har man hela härliga våren framför sig, den tiden på året som det är allra lättast att komma igång, som man får mest energi. Alex är ju född i juli, förstökte komma igång under hösten men de va skitsvårt.