Cerclage?
Håller tummarna för din vän!
passar på att slänga in en magbild också, från i lördags, 27+0

min är större irl, tycker inte den ser lika stor ut på bild, sen är den, precis som med Alex, bred åt alla håll!
Fiiiiiin
Magda! Kan säga att min är stooooor, din ser lagom ut
(har bilder i mitt galleri...)
morrn
sitter och väntar på att bm ska ringa upp. mår ing bra
blev sådär yt igår igen, inte lika illa som sist, men tillräckligt. fick ont i magen och blev illamående också. känner mig allmänt väck. seg i kroppen trött i huvudet och less!
pratat med min underbara bm. hon trodde inte det var nån fara. jag har tid till läkaren i morgon så hon skulle se till å va i närheten så hon kunde kolla blodtryck å lite sånt innan läkarbesöket, men för säkerhetsskull så gick hon för å prata med dagens jourläkare, ev att han vill att jag kommer in redan idag, så nu väntar jag på att hon ska ringa upp, alltid lika segt...
Alex är hemma från dagis idag å tanken var att vi skulle på ÖF, men nu får vi skippa de, tur att jag inte hade hunnit säga åt honom att vi skulle dit.
sitter och är lite orolig för min kompis också, hon skulle på koll kl 10, hoppas hon hör av sig fort efteråt!
karo: Nej
å va ledsen jag blir. även om man varit där själv kan man inte fullt sätta sig in i en annans situation. Många många kramar! Du vet att vi finns här om du vill och behöver skriva av dig.
Vilken vecka var du i?
idag är det dax för läkarkoll, å jag är eg inte så nervös, fast det kanske är just då jag borde va nervös? de gånger jag känt mig lugn har varit de gånger som det sett sämre ut.
fast jag har lärt mig att man ska lyssna på Thalis
Säger hon att det ser bra ut så gör de det ![]()
Schäfer: 27+5 idag ![]()