Cerclage?
Niiins: STORT lycka till i morgon och på tisdag! Har du nån i trådens mobnr? jag mailar över mitt. Så kan du, om du vill, slänga iväg ett sms så vi vet att allt går bra. Tänker på dig!Jag var också sövd när jag fick mitt cerklage.
jag mår inge vidare
varit helt kaputt hela dagen, känns som jag håller på att bli sjuk. nästan svimningen igår å nu i kväll har jag fått ont i vänster sida av ansiktet
får så ibland, blir liksom öm i huden, nån fler som råkar ut för det?
nu ska jag göra kväll. kram å go natt!
Schäfer: tjohoo! skönt att allt såg bra ut
Mysigt med UL också. hejja hejja det här komer gå fint! hur lång cervix idag?
jag har koll på fredag, hoppas hoppas allt ser bra ut då! bäbisen sparkar massor och lever rövare dygnet runt, jag hoppas att det inte påverkar cervix neg.
Niiinis: skönt att du får sova hemma i natt, bra att du är utvilad i morgon! det där med sjukhuslukt känner jag igen, blääää! men, nu SKA det gå bra!!! Ser fram emot ett positivt sms i morgon! KRAM!
ja! det undrar jag också! hon lovade att smsa mig men jag har inte hört nått
jag har tyvärr inte hennes nr så jag kan inte smsa och fråga hur det gått... hoppas att hon bara har glömt, el att hon inte får ha mobilen på.
eg väldigt OT men jag tänkte be er om råd.
är orolig
en nära vänn och hennes sambo ska komma ner över helgen fred-sön, å på lördag var det tänkt att vi skulle åka till ikea. nu ringde hon, dom skulle berätta för oss i helgen att dom väntar barn (1:a) men så i måndags hade hon fått en blödning. hon hade varit till gyn och allt såg nårmalt ut, läkaren kudne inte hitta nått fel el vars blödning kom ifrån men hon blev iaf sjukskriven 2 veckor. ska på ny koll igen i morgon. hade även fått nån medicin för att hon skulle blöda mindre. hon blöder mindre nu och har inte ont, nog känns det som ett gott tecken? dessutom såg ju allt normalt ut på UL. hon är i vecka 16.