violatricolor skrev 2012-01-12 23:50:46 följande:
Ja, jag vet inte om jag ska ta med datorn heller. Antagligen tar sambon med sin, eller hämtar den ifall vi blir kvar länge.
Vad skönt att levervärderna och gallsyran har sjunkit! Så hostmed. kan påverka mycket, det visste jag inte. Hoppas att sockret också blir bättre! Och kliandet... Är det fortfarande aktuellt att sätta igång förlossningen tidigare?
Hade inte en susning att hostmedecin kunde ställa till med så mycket! Men tydligen. Och mina vanliga acura (allergitabletter ) också kunde höja levervärdena. Så kombon där var nog tokig plus att att kliandet började då så det höjde också.
Sockret bryr jag mej inte så mycket om, jag har hållt det på en bra nivå nu sen jul efter alla hostmediciner men det har inte varit superenkelt med alla medeciner man ska peta i sig med eller utan fasta och en timme innan man ska äta osv osv.
Jag får nog veta på torsdag vid klippet hur de tänker sig det hela. Nu är ju inte värdena farligt höga längre men jag kan väl tycka själv att det är dumt att vänta för länge också. Helst skulle jag nog vilja att det hoppade igång av sig självt runt v 37+ där.