Cerclage?
vilket bra tips du delar med dig på, det måste jag testa bara för att se om det stämmer

kram

Sen har sambon haft semester och vi har tömt hans lägenhet för den ska hyras ut, så jag har nog gjort mer än jag borde, har varit mycket sista veckan :PHej alla!
Är nu inne i v30 (29+1) och på tisdag är det dags för läkarkontroll. Idag har vi varit ute och letat utemöbler och så har vi köpt en bältesstol till dottern. Så klart valde hon en med rosa detaljer och tur nog så var det den som de rekomendera. Har börjat fundera på det här med en spädis och trots att man har gått igenom det så känns det nervöst. Har inte hållt ett spädbarn på väldigt länge.
Hejhej!
Lägesrapport här med. V 13+3 här och det är cerklage på fredag. Förra gången fick jag det 13+4 så det blir några dagars fördröjning denna gången. Känns långt till januari och cerklageklipp just nu...
Min tappa har varit från 54mm-56mm men det beror tydligen på vem som mäter. Min läkare sa att tappen blir kortare ju längre man kommer. Är nu inne i v30 och ska på tappkontroll och mätning imorgon och då får vi se hur lång den är nu.