Cerclage?
Har ni försäkrat era bebisar i magen?
Har ni försäkrat era bebisar i magen?
Hej alla!
Här var det lugnt idag. Har gått och funderat ett tag. Vi har pratat om bjasar och fisar så nu tänkte jag starta en annan intim diskussion. Hur gör ni med rakning inför undersökningarna. Jag brukar raka av mig allt så slipper man frisera. Nu sen jag blev gravid använder jag en ladyshave för att slippa bakterier. En dag slog det mig fasen tror läkaren att jag gör mig fin där nere för honom hmmmm. Hur gör ni inför kontrollerna? Sjukt kanske men gör man inget så tänker man på konstiga saker. =)
Åker man in akut räknas det inte. =) Har hänt mig också. Kommer ihåg att jag inte rakat benen heller och jag skämdes. Jag blev inlagd så mannen fick ta med sig en rakhyvel. =)
Hej alla!
Jag vill också vara där ni är!! Tiden går så sakta... Jag har inte tänkt på om bebis rör sig mindre när det är varmt men min bebis är van vid värme. Använder ju värmekudde varjekväll.
Har varit på RUL idag och det gick jättebra allt såg bra ut med lilltjejen
. Fortfarande BF 28 oktober.
Var väldigt nervös innan idag då jag droppade några droppar blod när jag fixade bikinilinjen. Verkade inte som att det kom från slidan så jag har nog kommit åt något med ladyshaven. Det slutade nämligen direkt men trodde jag skulle svimma där ett tag. Man kan ju fråga sig varför det skulle komma en blödning just i den stunden som jag rakade mig.
kram alla