Cerclage?
Jag hade GBS i min förra graviditet. Blev behandlad några gånger de kommer nämligen gärna tillbaka. Än så länge har jag sluppit dem men som sagt imorgon blir det nya odlingar.
Jag hade GBS i min förra graviditet. Blev behandlad några gånger de kommer nämligen gärna tillbaka. Än så länge har jag sluppit dem men som sagt imorgon blir det nya odlingar.
Lr ja, jag har lämnat urin en gång, sen tar de ju stick i fingret o har tagit i armen, får se nästa vecka, dags för bm besök då Har varit på kontroll idag och allt såg bra ut men han mätte tappen något kortare än vad de andra gjort. Det var en ny läkare då min ordinarie läkare skadat sig. Känns inte bra att ha nya hela tiden. Har fått ny tid den 13 september och då hoppas jag att det är min läkare.
Denna läkaren som jag hade idag berättade att han bara kunde sjukskriva mig till v 37 för sedan räknades det fullgånget. Hur har de gjort med er? De kan inte men att jag ska in och jobba tills barnet kommer.
Märkligt att de inte gör det för jag fick inte gå in och jobba av läkaren. Sen har jag hemska fogar kan knappt gå.