MagdaA skrev 2010-07-22 09:43:19 följande:
snart dax för mig att åka till läkaren. känner mig lite nervös, samtidigt som jag har sett fram emot det här besöket. hoppas kunna lägga upp en plan så jag vet lite mer hur det blir framöver.
drömde om blödningar i natt igen, men inget har kommit, skönt!
Lycka till!!!
Idag var jag på TUL, liten väger 728 gram :) Allt ser finemang ut med honom, vilket är skönt. Hade hoppats på de skulle kollat tapp och livmodervägg idag men det var "bara" en bm som utförde TUL idag.
Hoppas ni alla mår bra här inne, bebisar som mammor :) Själv är jag 25 fulla veckor idag vilket känns heeelt fantastiskt. Kan ni också känna en känsla ibland av att "tänk om vi gett upp, då hade han/hon aldrig funnits idag"? Den tanken slår mig ff ganska ofta, att vi så himla lätt hade kunnat ge upp om vi lyssnat på läkarna som verkligen frågade oss om och om igen om vi ville satsa då i v20 när cerklaget sattes. Vet inte vad jag vill ha sagt egentligen... men känslan gör mig ledsen fast jag sitter här idag och ff är gravid liksom. Tänk om vi inte kämpat? Då hade han inte funnits nu. Rörigt inlägg, jag vet :-/