• MiScHoOo

Cerclage?

Thalis skrev 2011-01-15 23:44:04 följande:
    Jösses vad duktig du är!!!
    duktig? jag svärde flera gånger och anklagade mig själv, första gången jag renoverar och är rätt nöjd om jag får skryta hehe
  • MiScHoOo
    Thalis skrev 2011-01-16 01:03:36 följande:
    Tycker att du fortfarande är duktig! Jag skulle aldrig komma på tanken.... jag är helt oduglig när det gäller sådant. Maken också
    haha. tack. mannen kom och förvånad blev han
  • MiScHoOo
    Schäfer skrev 2011-01-17 15:07:18 följande:
    Oj mätning idag och cervix var helt oförändrad och ingen funneling!!! Nu är jag i v.32 så min läkare tyckte jag skulle försöka sitta upp lite till att börja med
    Så, efter 18 veckors sängliggande får jag sitta upp !!!

Ingen mer mätning inplanerad. Ska träffa läkaren för en gynundersökning om 3 veckor för att få ett datum för klipp av cerklaget och efter det får jag röra på mig som jag vill och orkar (dock undvika tunga lyft)!

TUL idag visade en stor buse på +10% och läkaren höll på att försäga sig om könet
    grattis vännen, jag är glad för dig, vad tror du du har
  • MiScHoOo
    Schäfer skrev 2011-01-17 22:33:23 följande:
    Ingen aning faktiskt!? Har ju haft fel alla andra tre gånger så jag har liksom gett upp lite att "känna efter"... Men jag har en liiiiten känsla för tjej så bara därför är det säkert en kille Drömmer
    hehe, jag väntar med spänning Flört
  • MiScHoOo

En uppdatering... Min man vill inte att jag ska bli gravid just nu utan att vi ska betala av vissa skulder vi har och det blir ingen bebis för min del detta året, men det ska inte hindra mig att vänta med glädje att följa er alla. Jag lever med spänning efter era små bebisar och längtar när jag får lov att bli gravid, Jag känner mig ledsen för hans beslut men måste acceptera hans åsikt också.

• MiScHoOo
    Schäfer skrev 2011-01-18 21:12:56 följande:
    Vad tråkigt, men såklart viktigt att båda är överens... Hoppas du snart får jobba vidare mot en bebis! Kramar {#emotions_dlg.flower}
    Ni har rätt mina vänner. Det jag är mest ledsen över att vi har klarat av allt och inga inkasso eller kronofogden som begär något, vi reser och handlar nästan vad vi vill, men han vill att jag jobbar också. Det tråkiga han ser hur ledsen jag är eftersom jag har fått gå igenom operationen. det känns meningslöst just nu.
  • MiScHoOo

Ja, jag har försökt men ska ta den snacket snart igen. vill inte såra honom eller tjata. jaja, vi får se vad som händer kommer med en ny uppdatering Solig Hur mår ni idag?!

• MiScHoOo
    Schäfer skrev 2011-01-19 08:57:48 följande:
    Usch Lanie, du får verkligen fundera på om jobba är ett alternativ! Hoppas du får tag i din läkare idag, tills dess -  vila! Kram
    MiScHoOo skrev 2011-01-18 23:16:08 följande:
    Ja, jag har försökt men ska ta den snacket snart igen. vill inte såra honom eller tjata. jaja, vi får se vad som händer kommer med en ny uppdatering Solig Hur mår ni idag?!
    Lider med dig, vet hur stark längtan är.... Kram
    en ny uppdatering, hehe ifrån ett till två år utan en graviditet i sikte har han gått med till juni månad Solig men önskar jag blir gravid i mars vill ha ett barn 111111 hehe det skulle vara något, eftersom det är planerad snitt så kanske det funderar med datumet, hur som helst Väntar på svar ifrån honom...
Svar på tråden Cerclage?