Cerclage?
legat på soffan en stund nu å det har varit världens håll-i-gång i magen.

Vad skönt att ni kommit överens
Håller tummarna för Er nu!!!

Vad skönt att ni kommit överens
Håller tummarna för Er nu!!!

Kan inte sova, ligger vaken och tänker sådana här tankar. Jag var ju som sagt inte riktigt beredd och redo för en ny graviditet, då detta var en oplanerad. Men nu är jag här IGEN, kan knappt tro det är sant. Hoppas så innerligt att det ska gå lika bra denna gång som sist. Sen får det vara nog med barn för min del, orkar inte med denna oro. Makens ska sterilisera sig nästa månad.
. Jag håller alla fingrar för er och skickar styrkekramar till dig.
Hej kära vänner. Jag har läst era inlägg, skönt igentligen att höra att allt trots allt är sitt vanliga. Jag önskar att ni får en lugn dag imorgon och ni får massa med vila. Jag tänker jätte mycket på er och speciellt mycke på Ninnis.
Lycka till Magda, jag tänker på er. kram

Usch, här har det varit jobbigt... Blev inlagd igår kväll (på en vanlig vårdavdelning) då jag haft så ont när jag andades. Kunde inte ta djupa andetag så de misstänkte propp i lungan.
Kunde ju inte göra alla undersökningar då jag är gravid, men troligen var det vätska i lungorna då trycket släppte när jag fick vätskedrivande. MEN, man upptäckte att jag har hjärtflimmer
Man kan inte göra så mycket åt det nu när jag är gravid utan det blir att medicinera så nu ska jag äta nått som håller nere pulsen och så blodförtunnande... Sedan, en tid efter förlossningen kan man elkonvertera och "starta om" så att säga *livrädd*
Jag har inte haft detta innan så detta har kommit av graviditeten
Känns ändå skönt att det upptäckts och jag har klagat både till BM, Spec-BM och läkaren på specen att mitt hjärta galloperar ibland och sepc-bm sa att jag hade extra slag vid en undersökning men ingen gjorde nått... Det var alltså inte ok att ha hjärtklappning som jag upplevde som så otrevliga!
Nä, nu måste jag vila...är super trött då jag inte sovit mycket inatt på avdelningen...
Kram alla och lycka till Thalis!
väntar såååå på kollen på torrsdag, 6 dagar kvar!