mamma mys skrev 2011-09-01 08:40:53 följande:
MiScHoOo: håller tummarna att det går bra imorgon o grattis på födelsedagen:)
igår på dagen hade jag massa sd...så jävla drygt..tog en bricanyl o la mig o det lugnade ner sig....i natt vaknade jag av sd igen..o den här gången gjorde de ont..magen blev hård o molvärk under magen o bak i ryggen....fick panik o det enda jag kunde tänka var fan nu är det kört nu blir jag inlagd o sen går det säkert åt skogen igen...orkar fan inte....ringde förlossningen som sa att jag skulle ta en till bricanyl o lägga mig o se om det lugnade sig..vilket det gjorde men nu är jag så nervös att det ska dra igång igen o att jag ska behöva äta bricanylen regelbundet hur går det då med teori provet o uppkörningen..fan fan fan...är i vecka 23+1 idag....
kan man inte bara få någe sömn medel o vakna i vecka 30+ eller nåt..känner att det här tar väldigt hårt psykiskt..låg bara o grina hela dagen igår.....orkar fan inte mer, mår så dåligt....men vad gör man...ska på kontroll den 12 igen.....om jag inte får mer sd...då måste jag snart åka in ändå för snart är bricanylen slut:(
Vet precis hur du mår.. Ville oxå bli nersövd och vakna upp efter 30 fulla veckor. Överjävligt att behöva gå oviss och bara vänta på att tiden ska gå :( Då går det ju inte snabbare direkt liksom heller när man bara väntar tyvärr. Kan bara säga att jag suttit precis i dina skor och vet vad du går igenom. Jag känner mig lättad nu sen vi passerat v 30 fulla, men är svin orolig varje dag ändå. Det sitter i sen tidigare förluster av barn bla. Vill bara att allt ska vara över nu och att man kunde fått en förlossningsgaranti ;) Vi kämpar vidare allihopa nu, ta en dag i taget! Kramar