Cerclage?
puh hoppas det går så fort som ni skriver :) Konstigt nog nojjar jag mer nog mer inför klippet än själva förlossningen (som med största sannolikhet gör myyyycket ondare ;) )
puh hoppas det går så fort som ni skriver :) Konstigt nog nojjar jag mer nog mer inför klippet än själva förlossningen (som med största sannolikhet gör myyyycket ondare ;) )
hade utan tvekan krävt cerclage som ni andra oxå säger.. Chanserna att det lyckas bra, är faktiskt ganska stora, mot att inte sätta det alls..Jag är evigt tacksam mitt akuta cerclage, nu sitter man här i v 34 :)
Mamma mys: Stort Grattis! En underbar känsla är det verkligen!
Skålar i alkofritt! ;)
Idag är det exakt 1 år sedan vår flicka Nellie föddes :( Konstig dag idag minst sagt. Fattar inte var året tagit vägen? Eller jo, man har ju haft en hel del andra problem att tänka på med..
Ska till kyrkogården strax och tända ljus för vår lilla ängel. Tungt.
Karo: Grattis till barnet! :) Håller med ovanstående och säger vilken Kämpe till pojk ni fått! Hoppas det fortsätter gå lika bra och att tiden går fort för er..
Slapptapparnas BFlista
tänkte på en grej.. Hur vanligt är det att man skulle gå
"full" tid när de klipper cerclaget? Börjar tänka att man kanske tom. går över tiden om man har "otur" ;) Vill ju att det ska starta direkt helst..
Fru hellström: Jag dammsuger ja med, senast nu på morran ;) Nu går jag på hur jag känner mig i stället för att oroas över allt som kan hända, det har man gjort tillräckligt länge nu tycker jag. Ut går jag oxå så ofta jag känner för det och orkar, måste ha tillbaka liite kondis och få liite av mina gamla muskler innan det drar igång helst..