Cerclage?
Stort grattis till flickan!!! :) underbart att höra! Mys massa nu! Kram
Stort grattis till flickan!!! :) underbart att höra! Mys massa nu! Kram
Becka81: Hoppas att nästa cerclage håller som det ska! Håller tummarna allt går bra med det!
Nu vill jag föda barn, men får ju snällt vänta tydligen..
BM har lovat mig om att jag inte fött innan torsdag så ska hon göra en hinnsvepning då. Hoppas verkligen att det hjälper :)
Tiden efter v 20-28 typ, har gått riktigt fort ändå, men just när man är i de veckorna som ni är är det jäääkligt segt vet jag. Man vill bara snabbspola och sövas ner tills veckorna passerat. Så håll ut bara, Mars kommer snabbare än ni tror!
Vixan: är du hemma ännu?? ;)
Nä nu är man bra uttråkad o less. Har gjort allt för att få ut henne men hon vägrar!!
Ang listan över födda barn så är det en kanon idé!!
Tror ni att det är "farligt" på något sätt att känna efter på sin egen tapp nu? Jag undrar så om hur det känns där inne :) Hinnsvepning på torsdag o då pillas det ju långt där inne. Vad tror ni? jag kan väl inte skada bebis?
fast jag är ju inget av det... O vi har haft sex nu.. Men ingen vattenavgång o det är väl viktigast eller?
Hej hej Lill Z välkommen i gänget!
Imorgon på morran är det dax för hinnsvepning!! Snälla håll tummarna att det ger något :) typ en bebis ;)
Den 3;e nov kl 12.13 föddes vår efterlängtade dotter. Hon kom som ett skott. Knappt 2 timmar från första värk. Vi mår prima!
lever i baby dimma för tillfället.. :) Hoppas det går bra för er alla slapptappar!? Kollar till er emellanåt! Kram