• MeOnFire

Cerclage?

vixan skrev 2011-10-05 14:34:38 följande:
    Nu är ju dammsugningen fritt fram för oss som ska klippa nästa vecka men tyvärr känner jag inte för det. Har blivit biten i häcken av en latmask. Jag har vant mig vid detta liv och tycker det är skönt att vila hela dagarna. hehe

Nu är det ju mindre än en vecka till klippet!!  
    Låter otroligt skönt :)
  • MeOnFire

Jätte fin vagn du köpt! Emmaljunga är bra vagnar..Hade jag till sonen.
    Nu blev det en crescent Diva denna gången... 

• MeOnFire

Nu är jag stressad och nervös inför klippet imorgon.. puh alltså! Har inte sovit på hela natten och har redan sprungit på toa 3 ggr nu på morran( för att göra nr 2.. ;)   )

Vixan: Är du nervös oxå??

• MeOnFire
    FruHellström skrev 2011-10-11 08:34:16 följande:
    Usch, jag är så förkyld fortfarande, andra veckan nu... Blir orolig, tänk om de inte klipper imorrn, eller tänk om bebis kommer på samma dag som storebror, dvs nu på Fredag... O jag fortfarande e förkyld. Det ger ju sig inte!!! Snörvlar o snorar o harklar o fan o hans moster!! Nä, nu vill jag bli frisk o så vill jag föda barn! Allt annat är ointressant! ^^
    Varför skulle de inte klippa imorgon?? Det får vi allt hoppas på! :) Käka mycket ingefära och drick citronvatten med vitlök i o kurera dig ordentligt idag!

Själv så spyra jag nog snart... Fy fan va ja e nervös, inte för själva smärtan i sig tror jag men allt som är på G och inom räckhåll nu. Man vet ju liksom inte om det startar idag direkt eller om 3 v... 
  • MeOnFire

Klippet gick kanon igår :) Lustgasen var min bästis, ääälskar lustas hehe, kan prata en evighet när jag suger gas haha.. Gick snabbt och smidigt, kändes ju lite grann men gasen tog bort det mesta !
    Jäklar vilken tråd som satt där inne! Jisses vilken tjockis tråd! Idag har det kännts lite annorlunda men inte mycket "värre" än innan klippet.. Skönt att höra att Vixan oxå hade sig ett "lyckat" klipp :)  

• MeOnFire
    mamma mys skrev 2011-10-12 17:59:32 följande:
    meonfire: skönt o höra att det gick bra..jo lustgas är nice;) tillräckligt mkt tar ju bort det värsta av smärtan...
    blir på jäkligt bra humör iaf :)
  • MeOnFire
    vixan skrev 2011-10-12 18:24:59 följande:
    Tror inte lustgasen funkar på mig. Fy vad äckligt det är. Eftersom vi tre tagit bort det nu ska jag säga sanningen. Det gjorde svinont då det vuxit in i tappen men det varade inte så länge. =)  Timade nog inte lustgas och draget. Vet att min läkare knyter åt väldigt hårt och tråden satt ju högt upp. 

Me on fire Var du öppen något eller de kollade kanske inte det? 
    ja jag kan oxå hålla med om att det kändes, helt klart.  Hade maxdosen på gasen o jag sög som en galning tills ja var helt väck o babblade på :)
     Jo jag var öppen 2 cm direkt efteråt! Men ingen bebbe ännu :/ 
  • MeOnFire

nu borde det väl vara lite mer fritt fram med sex/orgasm eller? För oss cerclage klippta tjejer?? :)

• MeOnFire

Ang blödning efter cerclage klippet så har jag inte haft det.
    Såg att det var blodigt på instrumenten precis efter klippet men inget efter det.
    Igår eftermiddag däremot så kom det ut rätt rikligt med extremt klibb tjock flytning som var lite beige, ljusrosa aktig. Misstänker att det var lite av slemproppen.

• MeOnFire

hehe jag har haft en fullspäckad helg kan man säga, men ingen bebis ännu :)
    Har ont bak i ryggen rätt högt upp, tror det är lungorna som protesterar.. Eller njurarna, det problemet har jag haft förr o är väldigt vanligt för gravida tydligen. men men, nu kan det väl knappast vara för länge kvar av denna grav? Eller? ;) 

Svar på tråden Cerclage?