Cerclage?
Nu är det ju mindre än en vecka till klippet!!
Jätte fin vagn du köpt! Emmaljunga är bra vagnar..Hade jag till sonen.
Nu blev det en crescent Diva denna gången...
Nu är jag stressad och nervös inför klippet imorgon.. puh alltså! Har inte sovit på hela natten och har redan sprungit på toa 3 ggr nu på morran( för att göra nr 2.. ;) )
Vixan: Är du nervös oxå??
Klippet gick kanon igår :) Lustgasen var min bästis, ääälskar lustas hehe, kan prata en evighet när jag suger gas haha.. Gick snabbt och smidigt, kändes ju lite grann men gasen tog bort det mesta !
Jäklar vilken tråd som satt där inne! Jisses vilken tjockis tråd! Idag har det kännts lite annorlunda men inte mycket "värre" än innan klippet.. Skönt att höra att Vixan oxå hade sig ett "lyckat" klipp :)
nu borde det väl vara lite mer fritt fram med sex/orgasm eller? För oss cerclage klippta tjejer?? :)
Ang blödning efter cerclage klippet så har jag inte haft det.
Såg att det var blodigt på instrumenten precis efter klippet men inget efter det.
Igår eftermiddag däremot så kom det ut rätt rikligt med extremt klibb tjock flytning som var lite beige, ljusrosa aktig. Misstänker att det var lite av slemproppen.
hehe jag har haft en fullspäckad helg kan man säga, men ingen bebis ännu :)
Har ont bak i ryggen rätt högt upp, tror det är lungorna som protesterar.. Eller njurarna, det problemet har jag haft förr o är väldigt vanligt för gravida tydligen. men men, nu kan det väl knappast vara för länge kvar av denna grav? Eller? ;)